۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین میوه شب عید ۲۰درصد زیر قیمت کف بازار توزیع می‌شود
کد خبر: ۳۳۴۰۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ساعت: ۱۶:۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین:

میوه شب عید ۲۰درصد زیر قیمت کف بازار توزیع می‌شود

کمیته راهبردی قیمت نهایی میوه شب عید را مشخص می‌کند به طوری که حداقل ۱۵تا۲۰ درصد زیر قیمت کف بازار عرضه خواهد شد.

میوه شب عید ۲۰درصد زیر قیمت کف بازار توزیع می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ چهارمین جلسه کمیته راهبردی استان قزوین امروز(شنبه) با حضور فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، محمود محمودی رئیس سازمان تعاون روستایی استان و نمایندگان استانداری قزوین، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده، اتحادیه شرکت‌های تعاون روستایی استان قزوین در سالن جلسات سازمان تعاون روستایی استان برگزار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: چند سالی است که تعاون روستایی تامین و توزیع میوه شب عید را برعهده گرفته و در این زمینه تجربه بسیار خوبی دارد،.

وی افزود: همه ساله در آستانه عید نوروز میزان تقاضای خرید محصولات کشاورزی به ویژه انواع میوه بالا می‌رود که با برنامه ریزی لازم برای تامین اقدام شده است.

این مسئول تصریح کرد: تیم نظارتی استان شبانه روز در کنار مصرف کننده قرار خواهد گرفت و به صورت مستقیم بر غرفه‌های توزیع میوه شب عید نظارت خواهد کرد.

وی با تاکید بر جانمایی غرف در مکان‌های پرتراکم و کمتر برخوردار، افزود: افرادی در غرفه‌ها مستقر شوند که به نظام و مملکت تعهد و وجدان کاری داشته باشند.

افزایش غرفه توزیع میوه شب عید در مناطق کم‌برخوردار
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین در ادامه در خصوص جانمایی غرف میوه شب عید اظهار کرد: باید از ظرفیت تعاونی‌ها و افراد باتجربه استفاده شود و افراد غرفه دار براساس توانمندی، شایستگی و لیاقت انتخاب شوند.

وی با اعلام اینکه سال گذشته ۸۷ غرفه توزیع میوه شب عید در استان برپا شد، ابراز کرد: از این تعداد ۲۸غرفه در شهر قزوین برپاشده بود و امسال تعداد غرفه‌ها در حاشیه شهرها و مناطق کم برخوردار افزایش خواهد یافت.

محمودی با اشاره به اینکه در توزیع میوه شب عید باید بازرسین حضور فعال داشته و بر غرفه‌ها نظارت مستقیم داشته باشند، افزود: کمیته راهبردی قیمت نهایی میوه شب عید را مشخص می‌کند به طوری که حداقل ۱۵تا۲۰ درصد زیر قیمت کف بازار عرضه خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان