۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۲۰ مددجوی قزوینی به‌عنوان زائر اولی راهی مشهد شدند
کد خبر: ۳۳۴۰۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ساعت: ۱۴:۲۱ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی کمیته امداد استان:

۱۲۰ مددجوی قزوینی به‌عنوان زائر اولی راهی مشهد شدند

۱۲۰ تن از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین که اغلب آنها تاکنون به مشهد مقدس نرفته اند، به زیارت امام هشتم شیعیان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف شدند.

۱۲۰ مددجوی قزوینی به‌عنوان زائر اولی راهی مشهد شدند
حجت الاسلام محمود مولایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: مددجویانی که تاکنون به زیارت امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) نرفته اند در قالب طرح شوق زیارت به این سفر معنوی می روند.

وی بیان کرد: کمیته امداد امام (ره) خدمات خود را در قالب طرح‌های مختلف ارائه می‌کند که مسکن و اشتغال دو جهت گیری اساسی در این مسیر است.

این مسئول ادامه داد: همه اقدامات کمیته امداد امام (ره) براساس محور مهم فرهنگی صورت می گیرد چراکه برای موفقیت در اقدامات و فعالیت‌هایمان لازم است، تلاش‌هایمان را به پیوست فرهنگی مجهز کنیم.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین با اشاره به تعبیر "هوا" از سوی مقام معظم رهبری برای فرهنگ عنوان کرد: همانطور که رهبری نظام به شیوایی فرمودند؛ اهمیت فرهنگ در جامعه همچون هوا، لازم و ضروری است و این بدان معناست که باید به اقدامات فرهنگی با نگاه ضرورت و سرمایه گذاری بنگریم.

وی عنوان کرد: کمیته امداد امام (ره) تلاش می‌کند تا با ارائه خدمات فرهنگی، بستری را فراهم کند که فقر اقتصادی زمینه فقر فرهنگی نشود و لازمه این مهم ارتقای شاخص‌های مختلف فرهنگی جامعه است.

مولایی اعلام کرد: طی 9ماهه نخست سال جاری چهارهزار و 366 نفر از اردوهای زیارتی، آموزشی و تربیتی بهره مند شده اند که دو هزار و 618 اردو زیارتی و مابقی آموزشی و تربیتی بوده است.

وی یادآورشد: براساس طرح "شوق زیارت" کمیته امداد امام خمینی (ره)، مددجویان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند که در این سفر معنوی آستان قدس رضوی نیز با این نهاد همکاری دارد.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان