۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین قیمت مرغ در سایه نظارت ضعیف مسئولان قزوین پرکشید!!
کد خبر: ۳۳۳۹۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ساعت: ۱۰:۶ ↗ لینک کوتاه

همزمان با وعده تنظیم بازار؛

قیمت مرغ در سایه نظارت ضعیف مسئولان قزوین پرکشید!!

همزمان با وعده تنظیم بازار قیمت مرغ در سایه نظارت ضعیف مسئولان قزوین با افزایش روز به روز مواجه است.

قیمت مرغ در سایه نظارت ضعیف مسئولان قزوین پرکشید!!
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ کافی است این روزها سری به بازار قزوین بزنید گرانی حسابی صدرنشین شده، قیمت‌ها سرسام آور است و عموم مردم فقط نظاره‌گر کالاهایی شده‌اند که روزگاری جزو عادی‌ترین اقلام سبد کالای زندگی آنها بود و امروز سفره‌های مردم دیگر رنگ و بویی از این ارزاق ندارد.

با حضور میدانی خبرنگار صبح قزوین در سطح شهر و رصد بازار قزوین قیمت مرغ، این گوشت سفید در روز جاری به 14هزار و 550تومان رسید!

قیمت مرغ که به روزگار دلار طی ماه‌های گذشته دچار شده هر روز شاهد افزایش قیمت است این درحالی است که مسئولان ستاد تنظیم بازار استان قزوین وعده داده بودند که این بازار را کنترل خواهند کرد.

مرغ درحالی قیمت 15هزار تومانی را تجربه می‌کند که مردمی که سبد تغذیه ای آن از گوشت قرمز خالی شده بود دل به خرید مرغ بسته بودند که این روزها با سیر صعودی که گوشت مرغ به خود اختصاص داده بزودی سفره مردم از همین گوشت هم خالی خواهد شد و مسئولان همچنان وعده کاهش قیمت گوشت و مرغ را می‌دهند.

روزانه ۵۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع می‌شود! 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین شب گذشته در جلسه تنظیم گفته است با برنامه ریزی انجام شده از هفته آینده روزانه بین ۴۰تا۵۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع می‌شود.

وی می‌افزاید: این میزان گوشت مرغ با هدف تامین مایحتاج مردم وبراساس دستورالعمل ستاد تنظیم بازارو با قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

خمسه عنوان کرده است که کلیه تعاونی‌ها و اتحادیه‌هایی که ارز با نرخ دولتی برای تامین نهاده‌ها می‌گیرند بایستی مرغ باقیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه کنند.

حال سوال اینجاست که طی ماه اخیر که وضعیت گرانی گوشت قرمز و مرغ بیداد می‌کند چرا متولیان امر در ستاد تنظیم بازار راه چاره‌ای برای این موضوع نیندیشیده‌اند و با ارائه راهکارهای موقتی بازار به دست دلالانی سپرده شده که خون مردم را در شیشه کرده‌اند و آنچه در این آشفته بازار یافت نمی‌شود، انصاف است!
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان