۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تحویل ۲۲ واحد مسکونی به مددجویان ضیاءآباد
کد خبر: ۳۳۳۹۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ساعت: ۱۴:۲۴ ↗ لینک کوتاه

به همت کمیته امداد تاکستان صورت گرفت؛

تحویل ۲۲ واحد مسکونی به مددجویان ضیاءآباد

۲۲ واحد مسکونی در روستاهای تابعه ضیاء آباد به همت کمیته امداد این منطقه تحویل مددجویان شد.

تحویل ۲۲ واحد مسکونی به مددجویان ضیاءآباد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ با حضور نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار تاکستان، امام جمعه ضیاءآباد و مسئولان محلی امروز(چهارشنبه) 22واحد مسکونی به 22مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) در روستاهای مختلف تابعه ضیاءآباد تحویل شد.

رضا طاهری در این مراسم بیان کرد: در تاکستان نیز همچون سایر نقاط استان و کشور شاهد بهره برداری از پروژه‌های خدمت رسانی به مردم هستیم.

وی ادامه داد: همه تلاش و حضور دستگاه‌های مختلف در عرصه اداری و اجرایی برای خدمت به مردم است از این رو باید از فرصت‌های مختلف برای خدمت هرچه بیشتر به مردم بهره ببریم.

فرماندار تاکستان اضافه کرد: یکی از دستگاه‌های پرتلاش برای خدمت رسانی به مردم کمیته امداد امام خمینی (ره) است که به اقشار نیازمند جامعه خدمت ارائه می‌کند.

وی اذعان کرد: دولت خدمت به مردم را یکی از اصول اساسی خود می‌داند و براین اساس از دستگاه‌ها و نهادهای خادم ملت نیز حماتی می‌کند تا بتوانیم خدمات شایسته‌تری به مردم ارائه کنیم.

پرداخت 25میلیون تومان تسهیلات بلاعوض
در ادامه این مراسم رئیس کمیته امداد ضیاءآباد گفت: امروز 22واحد مسکونی به طور رسمی تحویل مددجویان تحت حمایت شد تا بتوانند بدون دغدغه مسکن زندگی خود را اداره کنند.

ابراهیم احسانی‌فر افزود: از 22 واحد مسکونی تحویلی چهار واحد در روستای شنین، شش واحد
در روستای قرمزآباد، یک واحد در روستای خنداب، سه واحد در روستای قینرجه، یک واحد در روستای شاکین و هفت واحد در روستای قلعه جوق تحویل مددجویان تحت حمایت شده است.

وی اعلام کرد: از این تعداد مسکن احداثی 14واحد مسکونی به مردان از کارافتاده بالای 60سال و هشت واحد مسکونی به زنان سرپرست خانوار تحویل شده است.

رئیس کمیته امداد ضیاءآباد عنوان کرد: کمیته امداد امام (ره) برای هر واحد مسکونی در مناطق روستایی 20میلیون و در مناطق شهری 25میلیون تومان به صورت بلاعوض به مددجویان دارای شرایط قانونی، پرداخت می‌کند.

وی تأکید کرد: برای ساخت این 22واحد مسکونی 20میلیون به صورت بلاعوض به مددجویان اختصاص یافته و پنج میلیون تومان نیز از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تسهیلات پرداخت شده است.

احسانی فر یادآورشد: کمیته امداد امام (ره) براساس تفاهم نامه منعقده میان استانداری قزوین و رئیس کمیته امداد کشور، آمادگی دارد تا در صورت اختصاص زمین، کار احداث واحد مسکونی رای نیازمندان تحت حمایت را به اجرا درآورد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان