۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین شاهزاده پهلوی دیوانه شد/ با سپاهی‌ها و بسیجی‌ها در ارتباط هستم
کد خبر: ۳۳۳۹۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ساعت: ۱۱:۱۷ ↗ لینک کوتاه

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ یک قربانی تازه گرفت

شاهزاده پهلوی دیوانه شد/ با سپاهی‌ها و بسیجی‌ها در ارتباط هستم

فکر کنم شرایطی را که اکنون در جامعه محسوس است، شبیه آخرین ماه‌های قبل از وارد شدن (امام) خمینی به تهران یا خروج پدرم می‌بینم.

 شاهزاده پهلوی دیوانه شد/ با سپاهی‌ها و بسیجی‌ها در ارتباط هستم
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ، حضور میلیونی و کم سابقه مردم ایران، در راهپیمایی 22 بهمن 97 علاوه بر اینکه سبب شده نطق فارسی ترامپ باز شود، ظاهرا برای رضا ربع پهلوی شرایط سخت تر شده، و او را مجبور به هذیان گویی کرده است.

 پسر محمدرضا پهلوی بعد از راهپیمای کم نظیر 22 بهمن گفته است، شرایط امروز را شبیه آخرین ماه‌های قبل از فروپاشی نظام شاهنشای در ایران است.

رضا پهلوی گفته است: فکر کنم شرایطی را که اکنون در جامعه محسوس است، شبیه آخرین ماه‌های قبل از وارد شدن (امام) خمینی به تهران یا خروج پدرم می‌بینم.

وی تصریح کرده است: مردم ایران اگر امروز با این وضعیت اسفناک اقتصادی تا پای جان دارند مبارزه می‌کنند، در خیابان می‌روند و تظاهرات می‌کنند، برای این که دیگر به این جایشان رسیده. ولی در مقابل می‌دانند که با نبود فرمولی که در آن همبستگی بیشتر باشد، به سختی می‌شود از این وضعیت خارج شد.

رضا ربع پهلوی در ادامه هذیان گویی های خود گفته است: امروز شرایط خیلی فرق کرده و امروز خیلی‌ها خط آخر نظام را می‌بینند. موضوع تداوم نظام نیست. موضوع این است که نظام به زودی از بین خواهد رفت.

شاهزاده متوهم همچنین هذیان گویی را به اوج رسانده و گفته است: امروز آن سپاهی که با من صحبت می‌کند، آن بسیجی که با من صحبت می‌کند، آنکه می‌گوید ما از خدایمان است که از این وضعیت خلاص شویم!



انتهای پیام/1404

منبع: جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان