۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حضور فعال قزوین در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری
کد خبر: ۳۳۳۹۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ساعت: ۱۰:۳۲ ↗ لینک کوتاه

سرپرست میراث فرهنگی استان خبرداد:

حضور فعال قزوین در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

سرپرست میراث فرهنگی استان قزوین گفت: استان قزوین در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران همراه با سایر استان‌های کشور حضوری فعال دارد.

حضور فعال قزوین در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری
علیرضا خزائلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: برپایی نمایشگاه گردشگری تهران را فرصت مناسبی برای تعامل با فعالان حوزه گردشگری و جذب بیشتر گردشگران است.

وی افزود: در این نمایشگاه قابلیت‌های تاریخی– طبیعی، فرهنگی و آثار صنایع‌دستی استان قزوین با مشارکت دو نهاد میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری قزوین، همراهی بخش خصوصی و حضور فعالان عرصه گردشگری این استان در غرفه‌ای به مساحت 200 مترمربع در سالن شماره A38 به گردشگران و بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.

سرپرست میراث فرهنگی قزوین با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری غرفه استان قزوین در این نمایشگاه بیان کرد: در غرفه قزوین اقلام معرفی استان در قالب لوح فشرده، بروشور، نقشه و کتابچه با حضور راهنمایان گردشگری استان به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: هنرمندان صنایع دستی در رشته‌های قلم زنی، نگارگری، سبدبافی و گلیم بافی با اجرای زنده تولید آثار و با هدف معرفی صنایع دستی قزوین حضور دارند.

این مسئول بیان کرد: بخش دیگر غرفه استان قزوین نیز با حضور تأسیسات گردشگری استان قزوین شامل انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی، مجتمع خدماتی– رفاهی بافه، مجتمع خدماتی –رفاهی آفتاب درخشان، هتل راژیا، هتل مرمر و دفتر خدماتی مسافرتی مرمر زرین به معرفی مراکز اقامتی و پذیرایی استان اختصاص داده‌شده است.

وی پخت نان سنتی و اجرای موسیقی سنتی و محلی، بازی چوب جنگ توسط هنرمندان قزوینی از دیگر برنامه‌های غرفه استان قزوین در این نمایشگاه خواند.

خزائلی یادآور شد: امیدوارم با حضور در این نمایشگاه در فرصت اندک باقی مانده تا ایام نوروز بتوانیم ظرفیت‌های تاریخی– فرهنگی و توانمندی‌های استان قزوین در حوزه گردشگری را به نحو شایسته‌ای به بازدیدکنندگان معرفی کرده و فعالیت‌های ارزنده‌ای در راستای جذب بیشتر گردشگران به استان صورت دهیم.

وی در پایان گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران تا تاریخ 26 بهمن ماه از ساعت 9 الی 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان