۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین مردم به دشمن ثابت کرده‌اند، نمی‌تواند انقلاب را به چالش بکشد
کد خبر: ۳۳۳۹۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۵:۳۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم تاکستان در مجلس:

مردم به دشمن ثابت کرده‌اند، نمی‌تواند انقلاب را به چالش بکشد

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: از پیام‌های حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن به دشمن این بود که شما فکر نکنید می‌توانید نظام را به چالش بکشید و مردم را درمقابل این نظام قرار دهید، شما این آرزو را به گور خواهید برد.

مردم به دشمن ثابت کرده‌اند، نمی‌تواند انقلاب را به چالش بکشد
بهمن طاهرخانی در حاشیه راهپیمایی ۲۲بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: امروز حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن پیام گسترده و همگانی مردم به امریکا و متحدانش بود که دست از توطئه گری خود بردارند.

وی افزود: استکبار جهانی باید بداند که مردم ما دست از آرمان‌های دینی و ملی خود برنمی‌دارند و برای حراست از این کشور و نظام خود همیشه در صحنه هستند.

این نماینده مجلس ابراز کرد: ملت ایران ثابت کرده اند که هرکجا و لحظه ای که مقام معظم رهبری مصلحت بدانند، حضور پیدا خواهند کرد و اقتدار و توانمندی خود را برای دفاع از کیان کشور خودشان نشان می‌دهند.

وی اذعان کرد: یکی دیگر از پیام‌های حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن به دشمن این بود که شما فکر نکنید می‌توانید نظام را به چالش بکشید و مردم را درمقابل این نظام قرار دهید، شما این آرزو را به گور خواهید برد.

این مسئول بیان کرد: پیام مهم دیگر حضور پرشور مردم این است که مسئولین ما به خودشان بیایند و کسانی که در وظیفه خود کوتاهی می‌کنند گره گشای مشکلات مردم شوند.

وی ادامه داد: این مردم به انقلاب و نظام خود وفادارند، مسئولین نیز باید در رفع مشکلات و دغدغه مردم به آنها خدمت کنند، مسئولین باید خدمتگزار مردم باشند مردم رای داده اند و آنها را پذیرفته اند، مردم وفاداریشان را نشان دادند و از نظام و کشور خود حراست کردند.

طاهرخانی گفت: برای ادامه مسیر انقلاب، وحدت و انسجام و و توجه آحاد مردم به شیطنت‌های دشمنان لازم است و هرگز مردم نباید حضور خود را در صحنه‌های مهم کشور مضایقه کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان