۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مسئولان دنیاطلب عامل کندی حرکت پیشرفت کشور شده‌اند
کد خبر: ۳۳۳۹۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۵:۳۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

مسئولان دنیاطلب عامل کندی حرکت پیشرفت کشور شده‌اند

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان گفت: وجود مسئولان دنیاطلب عاملی شده تا اقتصاد ما صدمه ببیند و مردم را در فشار معیشتی قرار دارند، ای کاش این نفوذی‌ها در ادارات نبودند.

مسئولان دنیاطلب عامل کندی حرکت پیشرفت کشور شده‌اند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ آیت الله اسلامی امروز(دوشنبه) در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در بین راهپیمایان تاکستانی اظهار کرد: ملت ما درطول ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی توطئه‌های زیادی از سوی دشمنان تجربه کرده است.

وی افزود: استکبار جهانی با کودتا و تجزیه طلبی و ایجاد اختلافات قومیتی و جنگ هشت ساله دفاع مقدس کشور را هدف قرار داد، اما تمامی این توطئه‌ها با آگاهی مردم خنثی شد.

امام جمعه تاکستان ابراز کرد: استقلال بالاترین دستاورد انقلاب است و ملت ایران اجازه دخالت را به امریکا و انگلیس نخواهد داد و بنیانگذار انقلاب، ژن ایستادگی و ما می‌توانیم را در جامعه تزریق کرد، مقامی چون امام اینگونه انقلاب و ملتی را ساخت.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین انقلاب اسلامی را به گونه ای مدیریت می‌کند که افرادی امثال ترامپ‌ها و پمپئوها که سبک مغزها و احمق‌هایی بیش نیستند از کار ملت ما عاجز مانده اند.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: امروز دشمن باید بداند که با اینکه تحریم‌ها و فشارهای ۴۰ساله را علیه کشور ایران ایجاد کرده اما ما شهرک‌های موشکی را راه اندازی کرده ایم، موشک‌های ما نشان از توانمندی نیروهای انقلابی است.

اسلامی با اشاره به نفوذ نیروهای کارشکن و ضدانقلاب در برخی از مسئولیت‌ها افزود: وجود مسئولان دنیاطلب شرایطی ایجاد کرده که ما نمی‌توانیم حق این مردم را ادا کنیم تا جایی که بر اقتصاد ما صدمه زده و مردم را در فشار معیشتی قرار داده اند، ای کاش این نفوذی‌ها در ادارات نبودند و عامل کندی حرکت پیشرفت کشور نمی‌شدند.

وی ابراز کرد: مسئولین باید باهمت مضاعف فعالیت کنند تا از فشار اقتصادی بر مردم بکاهند و فشار را بر مردم مسلط نکنید آیا مردمی که این همه ایثار می‌کنند سزاوار این همه فشار هستند؟

امام جمعه تاکستان در پایان خطاب به مسئولین اجرایی کشور گفت: از دولتمردان درخواست داریم که وضعیت اقتصادی را بهبود ببخشند و این فشار اقتصادی که بر مردم ما تحمیل شده رفع کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان