۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دعوت نماینده ولی‌فقیه و استاندار قزوین برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن
کد خبر: ۳۳۳۸۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ساعت: ۱۰:۴۴ ↗ لینک کوتاه

با صدو ر بیانیه ای صو رت گرفت؛

دعوت نماینده ولی‌فقیه و استاندار قزوین برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین مردم را به حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

دعوت نماینده ولی‌فقیه و استاندار قزوین برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و آقای زاهدی استاندار قزوین در پیامی مشترک، مردم را به حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا و... (آل عمران/۱۰۳)
در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خدا را شاکریم که به برکت همراهی، بصیرت، ایمان و اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی و بنیانگذاری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و رهبری مقتدرانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ایران اسلامی همچنان مسیر عزت و اقتدار خود به سمت آرمان‌های انقلابی و آینده ای آباد استمرار می‌بخشد.

اگر چه هر ساله در آستانه 22بهمن ماه، شاهد آن هستیم که دشمن همه توان خود را برای عدم حضور پرشور مردم به کار می‌بندد و از هر مکر و حیله‌ای برای کم رنگ‌تر شدن این راهپیمایی استفاده می‌کند ولی حضور جدی‌تر و باشکوه ملت شریف ایران که در پشتیبانی از اتقلاب اسلامی به پا می خیزند، نقشه‌های آنان را برهم می‌ریزد و ولایت‌پذیری این ملت را به رخ جهانیان می‌کشد.

اینجانبان در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از یکایک مردم مؤمن و انقلابی استان قزوین دعوت می‌کنیم، همه با هم، با هر گرایش و سلیقه‌ای برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امتثال فرمان رهبری معظم انقلاب، نمایش اقتدار به مستکبران عالم و امیدبخشی به مستضعفان جهان، در راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشور و حماسی داشته باشیم.

عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان