۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مردم ایران باگذشت ۴۰سال همچنان به آرمان‌های انقلاب وفادارند/۲۲بهمن را بااقتدار جشن می‌گیریم
کد خبر: ۳۳۳۸۸۶ نویسنده: مریم بیدخام تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ساعت: ۸:۴۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین:

مردم ایران باگذشت ۴۰سال همچنان به آرمان‌های انقلاب وفادارند/۲۲بهمن را بااقتدار جشن می‌گیریم

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: به نمایش گذاشتن انسجام و وحدت ملی در روز ۲۲ بهمن ماه نشان می‌دهد که ملت ایران هنوز هم پس از ۴۰ سال به اهداف و آرمان‌های خود وفادار هستند.

مردم ایران باگذشت ۴۰سال همچنان به آرمان‌های انقلاب وفادارند/۲۲بهمن را بااقتدار جشن می‌گیریم
مریم بیدخام در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به فرارسیدن روز ۲۲ بهمن ماه و ضرورت شرکت در راهپیمایی اظهار کرد: بانوان ایران اسلامی علی رغم هجمه‌های فرهنگی که در این ۴۰ سال وجود داشته، حجاب و عفاف خود را حفظ کردند و توانستند در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی و دانشگاهی حضور پررنگی داشته باشند.

وی افزود: زنان ایرانی در طول سال‌های گذشته با حفظ عفاف و حجاب خود در راهپیمایی روز ۲۲بهمن حضور پررنگی داشتند و امسال نیز ضروری است که پا به پای مردانشان در راهپیمایی شرکت کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین تصریح کرد: به نمایش گذاشتن انسجام و وحدت ملی در روز 22بهمن ماه نشان می‌دهد که ملت ایران هنوز هم پس از 40سال به اهداف و آرمان‌های خود وفادار هستند.

پاسخ دندان شکن مردم ایران در روز 22 بهمن

وی عنوان کرد: بدخواهان نظام بسیار تلاش کردند تا اجازه ندهند ملت ایران چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن بگیرند، اما در روز ۲۲بهمن به آنها نشان خواهیم داد که مردم ایران اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف حضور پررنگ و فعالی دارند.

بیدخام عنوان کرد: با توجه به شرایطی که امروز در جهان و منطقه حاکم شده، ضرورت گرامیداشت و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن بیش از سال‌های گذشته است.

وی با اشاره به پیام‌های ۴۰ سالگی انقلاب گفت: وقتی ملت ایران هنوز با وجود گذشت چهل سال در همه صحنه‌های حساس حضور دارند گویی هنوز سال ۵۷ است، این انسجام و وحدت و همراهی زنان و مردان ایرانی خود بزرگترین پیام برای بدخواهان و دشمنان نظام ایران اسلامی است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین در پایان گفت: ملت ایران با حضور حداکثری در راهپیمایی وحدت‌بخش ۲۲بهمن بار دیگر همدلی و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیده و پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان انقلاب و نظام خواهند داد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان