۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین همایش"۴دهه انقلاب‌اسلامی ۴نسل حجاب‌فاطمی"در قزوین برگزار شد
کد خبر: ۳۳۳۸۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ساعت: ۲۱:۳۰ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان استانی؛

همایش"۴دهه انقلاب‌اسلامی ۴نسل حجاب‌فاطمی"در قزوین برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همایش "چهار دهه انقلاب اسلامی، چهار نسل حجاب فاطمی"با حضور جمعی از مسئولان در قزوین برگزار شد.

همایش"۴دهه انقلاب‌اسلامی ۴نسل حجاب‌فاطمی"در قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) همایش «چهار دهه انقلاب اسلامی، چهار نسل حجاب فاطمی» ظهر امروز(شنبه) با حضور دکتر فرهمندپور عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و جمعی دیگر از مسئولان در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد.

داود محمدی در این مراسم اظهار کرد: حجاب و عفاف برای بانوی ایرانی مسلمان به عنوان امنیت و مصونیت برای کانون گرم خانواده مطرح است؛ چراکه بین مصونیت و محدودیت تفاوت زیادی وجود دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فاطمی از اهداف برگزاری این همایش‌هاست و امیدواریم همواره شاهد اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و فاطمی در جامعه باشیم.

در ادامه مریم بیدخام، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین بیان کرد: بانوان ایران اسلامی با وجود گذشت 4 دهه از انقلاب همچنان به عفاف و حجاب خود پایبند هستند و به برکت انقلاب اسلامی بانوان ایرانی توانستند با حفظ عفاف و حجاب در عرصه‌های مختلف حضور پررنگی داشته باشند.

فاطمه محمدبیگی، دبیر کارگروه عفاف و حجاب استان قزوین در این مراسم بیان کرد: طرح و جرقه برگزاری این همایش از سوی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان قزوین بود تا در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نمونه‌های بارز عینی انقلاب از جمله در عرصه حجاب و عفاف فاطمی را که تداوم آن در 4 نسل انقلاب و پس از انقلاب دیده می‌شود در این همایش به مردم نشان دهیم.

وی افزود: زنان ایرانی دوشادوش مردان در حال فعالیت هستند و حضور اجتماعی فعالی در عرصه‌های مختلف دارند و با حضور عفیفانه خود در واقع در راستای تحقق اهداف انقلاب قدم برمی‌دارند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از 20 خانواده فعال در عرصه عفاف و حجاب تقدیر شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان