۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انجام ۱۲۴۷پروژه زودبازده در مناطق محروم و رسیدگی به تخلفات زمین‌های قدیانی
کد خبر: ۳۳۳۸۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۷:۴۸ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

انجام ۱۲۴۷پروژه زودبازده در مناطق محروم و رسیدگی به تخلفات زمین‌های قدیانی

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

انجام ۱۲۴۷پروژه زودبازده در مناطق محروم و رسیدگی به تخلفات زمین‌های قدیانی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.


با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید: 

دستاوردهای انقلاب دوست و دشمن را شگفت‌زده کرده است/ مدیران شایسته و جوان جایگزین مدیران دنیاطلب و حزب‌گرا شوند
امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: مدیران شایسته و جوان جایگزین مدیران دنیاطلب و حزب‌گرا شوند زیرا مدیران دنیاطلب، انرژی و ذخایر کشور را هدر می‌دهند.

شهرداری به وضعیت جاده "نسیم شمال" رسیدگی کند
عضو شورای شهر قزوین گفت: از شهرداری خواستار رسیدگی به وضع موجود جاده نسیم شمال و جاده اسماعیل آباد هستیم.

مهدی مرندی در مصاحبه با صبح قزوین : افتخار می‌کنم ایرانی‌ام
مهدی مرندی، لیبروی قزوینی تیم ملی والیبال از فعالیت‌های خود از لیگ برتر تا اردوی تیم ملی و المپیک گفت.

ایران برده امریکا و انگلیس بود/ کارشناسان اسرائیلی باحضور در بوئین‌زهرا حق توحش دریافت می‌کردند
عضو خبرگان رهبری گفت: در دوران پهلوی کشور ایران هرگز استقلال نداشت چراکه حدود 30 تا 40هزار مستشار آمریکایی در ایران زندگی می‌کردند که در همه امور دخالت داشته و بر ثروت و معادن و حتی حمل‌ونقل و آموزش عالی کشور مسلط بودند.

ایران تا سال 2030 جز 7کشور برتر و قدرتمند دنیا خواهد شد
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: بنا بر اعتراف غربی طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان آنها، ایران تا سال ۲۰۳۰ جز 7کشور برتر و قدرتمند دنیا خواهد شد.

گوشت‌های یارانه‌ای سر از بازار آزاد درمی‌آورد!
متاسفانه عدم تخصیص سهمیه کافی و عدم نظارت بر مصرف خانوار و اطلاع رسانی نامناسب در برخی شهرستان‌ها باعث ایجاد نارضایتی در بین مردم شده است.

ثمره پیروزی انقلاب، رشد و پیشرفت در همه حوزه‌هاست
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: نظام مقدس جمهوری جدای از دولت‌ها برای رشد کشور سرمایه گذاری کرده است و ثمره آن را امروز می‌تواند در رشد و پیشرفت در تمامی زمینه‌ها شاهد بود.

نخستین گرمخانه بانوان در قزوین راه‌اندازی شد
نخستین مرکز گرمخانه بانوان با حضور معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری بهزیستی کشور و جمعی دیگر از مسئولان استانی در قزوین افتتاح شد.

آزادی 14زندانی جرائم غیرعمد در قزوین
طی 9 ماهه سال جاری 14 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از محل زکات جمع آوری شده، از زندان آزاد شدند.

مصرف مواد در محیط‌ کاری، بیش از 20درصد است
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور گفت: مصرف مواد در محیط‌های کار بالای ۲۰درصد است که رقم بالایی است و آسیب‌هایی را در پی دارد که منجر به کاهش تولید و بهره وری می‌شود.

اتهام مدیر سابق شرکت‌شهرصنعتی درحال بررسی است/ در برخورد با تخلفات زمین‌های قدیانی تعارف نداریم
رئیس‌کل دادگستری قزوین گفت: پرونده موسوم به زمین‌های قدیانی سال 96 توسط دادگستری البرز تشکیل شد و طبق قانون برای رسیدگی به مرکز استان ارجاع داده شده و درحال بررسی است.

سیاست‌های غلط دولت‌ها چراغ صنعت فرش را خاموش کرد
ورود صنعت فرش بافی به عرصه اقتصادی نیز تحولی جدی در این حوزه به وجود آورد و اهمیت این کالای سنتی را چندین برابر کرد اما این صنعت عظیم این روزها حال و روز خوشی ندارند.

40 کاروان زائر اولی به مشهد اعزام می‌شوند
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: یکی از برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر اعزام 40 کاروان 40نفری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به مشهد مقدس است.

امدادرسانی به 158نفر گرفتار شده در برف و کولاک
معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین گفت: در 24 ساعت گذشته 158 نفر در محورهای مواصلاتی استان امدادرسانی شده اند.

تلاش دشمن برای ایجاد نارضایتی و ناامنی در کشور است
معاونت راهبردی و اشراف رهبری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز در منطقه عراق و سوریه، پیشکسوتان و رزمندگان ایران اسلامی حماسه آفریدند و کاری کردند که انقلاب از لحاظ منطقه‌ای از وضعیت اطمینان بخشی برخوردار شده است.

نقش رزمندگان استان قزوین در عملیات‌های غرب کشور برجسته و اثرگذار بود
سردار عراقی در قزوین گفت: نقش رزمندگان قزوینی واقعا برجسته و اثرگذار بود و همه فرماندهان رضایت داشتند و از همان زمان تاکنون، رزمندگان استان در دفاع از مرزهای کشور نقش آفرینی کردند.

3 فروشگاه در قزوین به علت گرانفروشی تعطیل شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: طی این بازرسی‌ها دو فروشگاه زنجیره ای و یک فروشگاه پروتئینی که اقدام به گران فروشی کرده بودند، در قزوین تعطیل شدند.

17پروژه با اعتباری بالغ بر 12میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر 17 پروژه با اعتبار 12 میلیارد و 235 میلیون تومان در قزوین افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

از جاده‌های محال تا آزادراه‌هایی به سمت شمال/ روستاهایی که از نعمت راه آسفالته محروم بودند
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: احداث و آسفالت 3 هزار کیلومتر بزرگراه، آزادراه و راه روستایی و همچنین ساخت 58 هزار واحد مسکونی و خدمات روبنایی بخشی از خدمات اجرایی انقلاب در این سال ها بوده است.

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در قزوین برگزار می‌شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گفت:نمایشگاه دستاوردهاوتوانمندیهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی همزمان بانمایشگاه شهرو روستا،سوغات و صنایع دستی از ۱۵ بهمن در قزوین برگزار می‌شود.

۱۲۴۷ پروژه زودبازده در مناطق محروم استان انجام می‌گیرد
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در استان قزوین ۱۲۴۷پروژه زودبازده و مهم و تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف اجرایی می‌شود که با همکاری استاندار و مسئولان مختلف و مدیران استانی این پروژه انجام می‌شود.

طرح‌های اعتلای بسیج با محوریت عدالت اجتماعی انجام می‌گیرد
فرمانده سپاه پاسداران کل کشورگفت: در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی و سازندگی نیز این جوانان تاثیرگذار هستند که رزمندگان جنگ اقتصادی کشور را تشکیل می‌دهند.

۴۰هزار پروژه جهادی طی شش ماه به بهره‌برداری خواهد رسید
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ۴۰ هزار پروژه زودبازده در ۲۸ محور در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، کشاورزی در اقصی نقاط ایران اسلامی با همت بسیجیان عزیز امروز آغاز خواهد شد.

اختتامیه "چله آفتاب" برگزار می‌شود/ ارسال 130 اثر به دبیرخانه
دبیر مجمع شعرای آئینی "کمیت" قزوین گفت: با انتشار فراخوان "چله آفتاب" تاکنون بیش از 130 اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده است و یکی از نکات قابل توجه این همایش مشارکت بالای بانوان شاعر بود.

خط تولید شیشه "فوق‌شفاف فلوت ایرانی" راه‌اندازی شد
راه اندازی خط تولید این شرکت ایران را جزو 10کشوری قرار می‌دهد که در جهان موفق به تولید شیشه فوق شفاف فلوت شده است.

چهلمین گلبانگ انقلاب در قزوین طنین‌انداز شد
با آغاز دهه مبارک فجر گلبانگ انقلاب در قزوین با حضور مسئولان استانی طنین انداز شد.

مدیر مدرسه استعفا داد/ پرونده هنوز در جریان است
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به پرونده تنبیه‌بدنی دانش‌آموز قزوینی گفت: پرونده هنوز در جریان است و نمی‌توان بازه زمانی مشخصی را برای رسیدگی به پرونده مشخص کرد.

محرومیت‌زدایی، جزو دستاوردهای عظیم انقلاب است/ دشت قزوین در زمان شاه تحت سیطره اسرائیلی‌ها بود
رئیس حوزه علمیه قزوین گفت: بخش‌های کوهستانی اطراف قزوین کسی فکرش را هم نمی‌کرد روزی از نعمت برق بهره‌مند شوند اما به برکت انقلاب صاحب نعمت برق شدند؛ همچنین اکنون بسیاری از مناطق محروم استان گازکشی شده است.

اقتصاد و معیشت نابسامان، نتیجه انتخاب مسئولان ناشایست است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: وضع معیشتی و اقتصاد ثمره انقلاب نیست بلکه ثمره انتخاب مسئولان ناشایست است و این نتیجه تصمیم گیری ماست در حالی انقلاب به اهداف اصلی خود رسیده است.

معاون اقتصادی استاندار قزوین: آغار به‌کار بیمارستان "رحیمیان"درقالب خرید خدمت
معاون اقتصادی استاندار گفت: با هماهنگی‌های انجام شده حداکثر تا پایان سال جاری بیمارستان رحیمیان بصورت خرید خدمت فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

حضور منفعلانه رسانه‌ها، باخت را حتمی می‌کند/ صدای مردم باید در رسانه‌های داخلی شنیده شود
حسن شمشادی گفت: مخاطب هر رسانه محلی باید به گونه‌ای باشد که مردم به آنها اطمینان کنند و رسانه‌های خارجی مرجع اطلاع‌رسانی آنها نشود، سختی و پیچیدگی کار رسانه همین است.

قزوین دارای 7هزار کیلومتر شبکه گاز است‌
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: استان قزوین، هم اکنون دارای 7هزار کیلومتر شبکه گاز است‌، نیروگاه شهید رجایی نیز 2میلیون و 60هزار مترمعکب گاز مصرف می‌کند که این میزان به اندازه کل استان است.

خط انتقال آب از سد طالقان تا 3سال آینده باید تکمیل شود
مدیرعامل آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: خط انتقال آب شرب از سد طالقان با اعتبار 800میلیارد از اولویت‌های مهم استان در حوزه آب بوده و باید تا 3سال آینده به بهره برداری برسد.

کشف بیش از 3 تن کودشیمیایی فاقد مجوز حمل
فرماندهي انتظامي بوئین زهرا از کشف 3 تن و 800 کیلوگرم کود شیمیایی فاقد مجوز حمل در این شهرستان خبر داد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان