۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین معاون اقتصادی استاندار قزوین: آغار به‌کار بیمارستان "رحیمیان"درقالب خرید خدمت
کد خبر: ۳۳۳۸۴۶ نویسنده: منوچهر حبیبی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ساعت: ۸:۹ ↗ لینک کوتاه

بیمارستانی که در کُما به‌سر می‌برد؛

معاون اقتصادی استاندار قزوین: آغار به‌کار بیمارستان "رحیمیان"درقالب خرید خدمت

معاون اقتصادی استاندار گفت: با هماهنگی‌های انجام شده حداکثر تا پایان سال جاری بیمارستان رحیمیان بصورت خرید خدمت فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

معاون اقتصادی استاندار قزوین: آغار به‌کار بیمارستان "رحیمیان"درقالب خرید خدمت
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ از ابتدای تابستان سال جاری مشکلات بیمارستان رحیمیان قزوین به طور جدی رسانه ای شد و زمزمه‌هایی از تعطیلی این بیمارستان به گوش رسید، اما با ورود استاندار قزوین برای حل این مشکلات این زخم در آن دوره به طور موقت درمان شد.

اما مدتی است که بیمارستان رحیمیان شهر الوند به دلایل مختلف فعالیت خود را متوقف کرده و در نتیجه بیماران این شهرستان با مشکل مواجه شده‌اند؛ چراکه "رحیمیان" تنها بیمارستان شهرستان البرز در کما به سر می‌برد!

طی یک ماه گذشته مسئولین استانی و شهرستانی به دنبال راه‌حلی برای بازگشایی مجدد این بیمارستان هستند، اما تا به امروز این موضوع محقق نشده است.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: باتوجه به اینکه شهرستان البرز فاقد بیمارستان دولتی است، باید تا تکمیل شدن بیمارستان درحال ساخت، از ظرفیت بیمارستان رحیمیان استفاده کرد.

وی ادامه داد: تمام تلاش استان بر این است که طی هماهنگی‌های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی، این بیمارستان به‌صورت خرید خدمت به کار خود ادامه دهد.

معاون اقتصادی استاندار ابراز کرد: البته به دلیل حضور مدیر بیمارستان درخارج از استان، جلسه هماهنگی هنوز انجام نشده که تا پایان هفته صورت می‌پذیرد و نحوه خرید خدمت و چگونگی فعالیت آن مشخص می‌شود.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی و سازمان برنامه و بودجه آمادگی خود را جهت همکاری با بیمارستان اعلام کرده‌اند، علوم پزشکی بخشی از نیاز متخصصان بیمارستان و سازمان برنامه و بودجه نیز بخشی از منابع مالی جهت خرید خدمت را تامین می‌کند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری گفت: با تفاهم بین بیمارستان رحیمیان و دانشگاه علوم پزشکی، قرارداد بیمارستان به مدت یک سال منعقد می‌شود که این روند حتما باید تا پایان سال جاری به نتیجه برسد.
انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان