۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اقتصاد و معیشت نابسامان، نتیجه انتخاب مسئولان ناشایست است
کد خبر: ۳۳۳۸۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ساعت: ۷:۳۹ ↗ لینک کوتاه

کارشناس مسائل سیاسی:

اقتصاد و معیشت نابسامان، نتیجه انتخاب مسئولان ناشایست است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: وضع معیشتی و اقتصاد ثمره انقلاب نیست بلکه ثمره انتخاب مسئولان ناشایست است و این نتیجه تصمیم گیری ماست در حالی انقلاب به اهداف اصلی خود رسیده است.

اقتصاد و معیشت نابسامان، نتیجه انتخاب مسئولان ناشایست است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ یادواره شهدای جاویدالاثر شهر اقبالیه شب گذشته(چهارشنبه) با حضور رامین مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور دولت نهم، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، شورای شهر اقبالیه، خانوداه‌های معظم شهدا و حضور پر شور مردم این شهر برگزار شد.

محمدعلی رامین در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: چله اول انقلاب رو به اتمام است و به چله دوم وارد شدیم که الحمدلله چله اول مقارن شده با ایام شهادت حضرت زهرا (س)، و اینک آغاز چهل سالگی دوم است.

وی خابرازز کرد: چهل سال است پرچم حضرت زهرای اطهر خفتگان روی زمین را بیدار می‌کند و در واقع چهل سال بیداری به برکت فاطمیون و فاطمیه است، اهل بیت قیام کردند تا جامعه را از تبعیض، کفر و شرک نجات دهند.

رامین یادآور شد: حضرت زهرا(س) به نوعی پرچمدار شهدای اسلام و انقلاب اسلامی ایران است، مادر شهداست، حداقل 10فرزند این حضرت در این راه قربانی شدند، ایشان پرچمدار ولایت مداری نیز هست و حضرت زهرا(س) الگوی مادران شهداست‌.
مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور دولت نهم یادآور شد: انقلاب اسلامی به هر موفقیتی که دست یابد از پرتو همین مادران شهید است، مادران شهدا جایگاه ویژه ای در این انقلاب دارند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی محصول بیش از ۱۴۰۰سال تلاش است که مجاهدین در راه خدا پیگیری و فداکاری کردند تا چهل سال پیش نصیب ملت ما شد، قسمت شده که وارث خون شهدای تاریخ اسلام در ایران باشیم و این سهم همه شهدای تاریخ اسلام است.

رامین به وضعیت کنونی کشور اشاره کرد و گفت: وضع معیشتی و اقتصاد ثمره انقلاب نیست بلکه ثمره تصمیمات و اقدامات خودمان در زمان انتخابات است و این نتیجه تصمیم گیری ماست در حالی انقلاب به اهداف اصلی خود رسیده است.

مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور دولت نهم با بیان اینکه انقلاب اسلامی کشور را از دست دزدان بین المللی نجات داد، بیان کرد: پهلوی و امریکایی‌ها مردم ایران بعنوان برده خود می‌دانستند و قانون کاپیتولاسیون را در کشور تصویب کرده بودند، رژیم پهلوی فاسد و بی بند و بار بود و بنای ضداخلاقی را در کشور رواج داده بود.

وی تصریح کرد: امروز در سرنوشت کشور تک تک افراد جامعه سهیم هستند این کار بزرگی بود که انقلاب اسلامی کرد تا استقلال سیاسی و شخصیتی داشته باشیم، امروز مشکل یا خطری که در جامعه رخ می‌دهد یک عده خود را فدا می‌کنند.

رامین اظهار کرد: انقلاب، جمهوری اسلامی را به وجودآورد و همه امور را به مردم سپرده است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با داشتن بصیرت و آگاهی مدیران و مسولان شایسته ای را انتخاب کنند.

مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور دولت نهم بیان کرد: شهدای مدافع حرم جایگاه ویژه ای دارند چراکه وقتی مردم سوریه گرفتار احرار شام و داعش شدند، این جوانان رشید اسلام و فرزندان فاطمی بودند که رفتند و آنها را از بلای خانمان سوز نجات دادند، این شهدا قیمت تاریخی دارند که شاید بسیاری از شهدای تاریخ اسلام به گرد آن نرسند.

وی در پایان عنوان کرد: خط ولایت ادامه دارد و شما خواهران که در این راه هستید باید در جامه الگو باشید و اینکه با استقامت خود در راه پیروی از ولایت فقیه آرام آرام همه امت اسلامی را حول امام مسلمین جمع کنید.

در پایان مراسم از خانواده شهدای جاوید الاثر شهر اقبالیه تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان