۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کلنگ‌زنی آغاز کار رسمی اجرای پروژه توسعه حرم طفلان مسلم
کد خبر: ۳۳۳۵۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱ ساعت: ۱۲:۴۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اعلام کرد:

کلنگ‌زنی آغاز کار رسمی اجرای پروژه توسعه حرم طفلان مسلم

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: کلنگ آغاز کار رسمی اجرای پروژه توسعه حرم طفلان مسلم به زودی با حضور مسئولین استان قزوین در شهر مسیب به زمین خواهد خورد.

کلنگ‌زنی آغاز کار رسمی اجرای پروژه توسعه حرم طفلان مسلم
حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به امضاء تفاهم‌نامه ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین با تولیت حرم طفلان مسلم(ص) اظهار کرد: این تفاهم نامه با هدف تسریع در اجرای طرح توسعه حرم طفلان به امضاء رسیده است و به زودی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: فاز مقدماتی کار توسعه حرم طفلان مسلم به عنوان یک پروژه عظیم آغاز شده و امیدواریم با توجه به روند پروژه به زودی شاهد سرعت گرفتن و اتمام طرح در مدت زمان تعیین شده باشیم.

این مسئول از بازدید شوشتری مشاور عالی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در هفته گذشته از حرم طفلان مسلم در شهر مسیب نیز خبر داد و عنوان کرد: در این بازدید روند اجرای پروژه بررسی شد.

کبودوند تأکید کرد: کلنگ آغاز کار رسمی اجرای پروژه توسعه حرم طفلان مسلم به زودی با حضور مسئولین استان قزوین در شهر مسیب به زمین خواهد خورد.

گفتنی است؛ با اجرای طرح توسعه که تماماً توسط خیرین استان قزوین اجرایی می‌شود، وسعت حرم فعلی از 3 هزار و 700 متر به بیش از 23 هزار متر خواهد رسید.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان