۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین کارشکنی‌های دشمنان مانع برگزاری جشن چهل‌سالگی انقلاب نمی‌شود
کد خبر: ۳۳۳۵۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱ ساعت: ۱۲:۳۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین:

کارشکنی‌های دشمنان مانع برگزاری جشن چهل‌سالگی انقلاب نمی‌شود

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: پس از چهل سال با توجه به تمامی کارشکنی‌ها و دشمنی‌ها مردم ایران می‌توانند چهل سالگی انقلاب اسلامی خود را جشن بگیرند.

کارشکنی‌های دشمنان مانع برگزاری جشن چهل‌سالگی انقلاب نمی‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام روح الله فاطمی نسب پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در شورای اداری بخش اسفرورین که در سالن اجتماعات بخشداری اسفرورین با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: در تاریخ مظلومیت شیعه، شاید واقعه‌ای جانگدازتر و جانسوزتر از شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) نباشد.

وی افزود: شهادت ایشان در واقع علاوه بر جایگاه والا و بی‌نظیری که آن حضرت نزد خداوند، رسول گرامی اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دارند، نقش ایشان در دفاع از جایگاه رفیع امامت و غصب این حق الهی و شهادت در این مسیر به عنوان اول شهیده راه ولایت قابل توجه و بررسی است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: حضرت زهرا(س) در جایگاه همسر امیرمومنان علی(ع) و نیز در جایگاه معصوم با تمام وجود، توان و قدرت خود از این مقام دفاع کردند که در این زمینه نحوه شهادت مظلومانه ایشان و وقایع بعد از آن همچون وصیت جانسوز و تاریخی آن حضرت، خود گواهی بر این مبارزه سیاسی است و الگویی با عظمت و ماندگار برای شیعیان در تمام تاریخ می باشد.

وی عنوان کرد: ویژگی بارز این الگوی سیاسی و خط‌ مشی بانوی عصمت و طهارت(س) مشی آگاهانه توأم با بینش و بصیرت، اندیشیده و حساب‌ شده، انتخابی و گزینش‌ شده و مبتنی بر ایمان و عقیده است که با هدف تحقق سعادت و کمال تمامی انسان‌ها و نجات از بردگی‌ها و ذلت‌‌ها و تضمین و فراهم آوردن مبادی ارزش‌های معقول در جامعه به وقوع پیوست.

فاطمی نسب با اشاره به تلاش جدید دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و سفر هشت روزه وزیر خارجه آمریکا به کشورهای عربی تصریح کرد: سفر هشت روزه پمپئو به منطقه، ناشی از رویکرد جدیدی در میان دولت مردان آمریکا علیه ایران است و این سفر به‌ منزله آغاز جنگ روانی و تبلیغاتی علیه ایران با طعم ایران هراسی و شیعه هراسی است.

وی تصریح کرد: پمپئو به کشورهای منطقه همچون اردن، مصر، امارات، بحرین، قطر، عربستان و عمان سفر کرده و مهم‌ترین هدف خود را در راستای ایران هراسی و معرفی کشورمان به‌ عنوان عنصر بی‌ثبات ساز در منطقه معرفی کرده در نهایت قرار است منجر به برگزاری یک همایش بین‌ المللی دو روزه طی روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن در لهستان شود.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: با یاری خداوند متعال و با اتحاد مردم و مسئولان این توطئه دشمنان هم با شکست روبرو خواهد شد و ملت ایران می‌تواند به نحو احسن چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

فاطمی نسب با اشاره به فرارسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: پس از چهل سال با توجه به تمامی کارشکنی‌ها و دشمنی‌ها مردم ایران می‌توانند چهل سالگی انقلاب اسلامی خود را جشن بگیرند و با امید و انگیزه بیشتری موضوعات انقلاب را پیگیری کنند.
انتهای پیلم/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان