۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تخلف ۲ عضو شورای الوند رسیدگی شد/ معرفی عضو جدید بزودی
کد خبر: ۳۳۳۳۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ساعت: ۱۳:۴۷ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز:

تخلف ۲ عضو شورای الوند رسیدگی شد/ معرفی عضو جدید بزودی

فرماندار شهرستان البرز با اشاره به رسیدگی به تخلف ۲ عضو شورای شهر الوند گفت: کمتر از یک ماه دیگر شاهد حضور عضو علی البدل در شورای این شهر خواهیم بود.

تخلف ۲ عضو شورای الوند رسیدگی شد/ معرفی عضو جدید بزودی
رضا گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در مورد تخلف صورت گرفته توسط دو عضو شورای شهر الوند اظهار کرد: تخلف نفر اول مربوط به دوره قبلِ عضویت شورایی وی بود که بلافاصله پس از ابلاغ حکم قضایی در کمتر از 24 ساعت حکم اجرایی شد.

وی افزود: در ارتباط با نفر دیگر عضو شورای شهر موضوع تخلف مورد دیگری بود که من در آن ورود پیدا نمی‌کنم؛ زیرا وی اعتراض کرده و اکنون دیوان در حال رسیدگی است.

فرماندار شهرستان البرز اضافه کرد: تخلف صورت گرفته مربوط به سال گذشته و در زمان عدم حضورم در شهرستان بود.

وی در ادامه بیان کرد: در این رابطه دستگاه قضایی و امنیتی و انتظامی ورود کردند و منجر به صدور یک رای شد که وی براساس حق شهروندی به حکم صادر شده اعتراض کرد.

گروسی اضافه کرد: این رای هفته گذشته تایید شد و کمتر از 24 ساعت برای طی روند اجرایی به شورای حل اختلاف استان ارجاع شد؛ چون این حکم با حکم قبلی متفاوت بود.

وی عنوان کرد: حکم نفر قبلی سلب عضویت از شورایی بود اما حکم وی یک حکم قضایی است که باید اجرا شود و سلب عضویت ندارد؛ اما اجرای حکم صادره یکی از شرایط احراز عضویت را از بین می‌برد یعنی فرد متخلف عملا سلب عضویت می‌شود اما روند آن باید در شورای حل اختلاف طی شود.

فرماندار شهرستان البرز تصریح کرد: برای اجرای این حکم باید جلسه‌ای با حضور نمایندگان استان که عضو شورای حل اختلاف استان هستند و رئیس کل دادگستری استان، استاندار و معاون امور عمرانی و دبیرخانه شهری تشکیل شود و رای را به من ابلاغ کنند.

وی عنوان کرد: از آنجا که حکم قضایی غیرقابل اعتراض و قطعی است در صورت برگزاری جلسه کمتر از یک ماه دیگر شاهد حضور عضو علی البدل در شورا خواهیم بود.

گروسی بیان کرد: در مورد نفر اول که حضور وی منتفی شد و همان زمان عضو علی البدل هم معرفی شد در مورد نفر بعدی هم پس از قطعی شدن حکم بلافاصله اقدام می‌کنیم.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان