۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین جاده نسیم شمال در اسرع وقت تعیین تکلیف شود
کد خبر: ۳۳۳۳۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ساعت: ۱۳:۴ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار:

جاده نسیم شمال در اسرع وقت تعیین تکلیف شود

معاون عمرانی استاندار تاکید کرد: وضعیت فعلی محور نسیم شمال بسیار نا مناسب بوده و چهره شهر و استان را تحت تاثیر قرار داده و می بایست در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

جاده نسیم شمال در اسرع وقت تعیین تکلیف شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ علی فرخ زاد ظهر امروز(یکشنبه) در جلسه کارگروه عمران شهری در استانداری قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه حجم زیادی از ترافیک شهری در محور نسیم شمال وجود دارد و محور مذکور محل تردد خودروهای سنگین است، این محور از کیفیت آسفالت مناسب و ایمنی و استاندارهای لازم برخوردار نیست.

وی از جاده نسیم شمال به عنوان جاده سرویس دسترسی و نگهداری گاز شهری یاد کرد.

این مسئول بیان کرد: از ابتدا نیز قرار نبود این جاده با کاربری‌های فعلی، استفاده شود اما با توجه به عدم وجود کمربندی تا اجرای طرح کمربندی جنوبی شهر مقررشد نسیم شمال به طور موقت آسفالت و مورد بهره برداری قرار گیرد بنابراین زیرسازی جاده به لحاظ فنی مناسب کاربری فعلی است.

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: زیرسازی نامناسب باعث از بین رفتن آسفالت شده و انجام زیرسازی و آسفالت نیز هزینه سنگینی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: تعریض جاده مذکور به دلیل وجود باغات سنتی اطراف آن امکانپذیر نیست و باتوجه به اینکه این جاده چهره شهر قزوین است و بسیاری از مسافران از این جاده عبور می‌کنند، ضروری است تا در اسرع وقت برای آن تصمیم گیری شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان