۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اصرار عجیب احمدی‌نژاد برای تجمع خیابانی
کد خبر: ۳۳۳۲۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ساعت: ۱۱:۳۴ ↗ لینک کوتاه

با ارسال نامه ای خطاب به وزیر کشور

اصرار عجیب احمدی‌نژاد برای تجمع خیابانی

متاسفانه به جای انجام وظایف قانونی خود، همواره و به بهانه های گوناگون و بدون هرگونه مستند قانونی، مانع از این حق مسلم شده اید.

اصرار عجیب احمدی‌نژاد برای تجمع خیابانی
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ، احمدی نژاد با ارسال نامه ای خطاب به وزیر کشور با استناد به اصل 27 قانون اساسی، بار دیگر خواستار صدور مجوز برگزاری تجمع مردمی در اعتراض به سیاست ها و عملکردهای مقامات مسئول و نحوه اداره کشور از سوی قوای مختلف شد.

در متن نامه احمدی نژاد خطاب به رحمانی فضلی آمده است: «اینجانب به کرات و با استناد به اصول قانون اساسی، درخواست مکتوب خود را برای صدور مجوز برپایی تجمع اعتراضی نسبت به شرایط موجود کشور و تصمیمات مقامات رسمی ارائه کرده‌ام ؛ اما متاسفانه به جای انجام وظایف قانونی خود، همواره و به بهانه های گوناگون و بدون هرگونه مستند قانونی، مانع از این حق مسلم شده اید. این رفتار آشکارا جرم و موجب سلب مشروعیت از جنابعالی است که در آینده نه چندان دور به آن رسیدگی خواهد شد. اینجانب بنا دارم از مردم برای بیان نظرات و اعتراض آرام و قانونمند خود به نحوه اداره کشور توسط قوای گوناگون و برخی از سیاست ها و رفتارها، بخصوص در امور اقتصادی، قضایی و اجتماعی، دعوت به اجتماع نمایم»

در بخش دیگری از نامه رئیس دولت های نهم و دهم آمده است: «در استفاده از حقوق مصرح در قانون اساسی باردیگر درخواست خود را برای برپایی تجمع مردمی در اعتراض به روند کنونی مدیریت کشور تکرار می کنم و انتظار دارم ضمن صدور مجوز، دستور فرمایید ترتیبات لازم برای برقراری انتظامات و تدابیر ترافیکی در نظر گرفته شود.»



انتهای پیام/1404

منبع: جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان