۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین جشنواره «ابوذر» توسعه و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند
کد خبر: ۳۳۳۲۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ساعت: ۹:۱۸ ↗ لینک کوتاه

عضو شورای شهر قزوین:

جشنواره «ابوذر» توسعه و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند

عضو شورای شهر قزوین گفت: جشنواره ابوذر با برخورد فراجناحی هم افزایی اصحاب رسانه و در نتیجه تحرک و پویایی را به دنبال خواهد داشت.

جشنواره «ابوذر» توسعه و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند

مهدیه قافله باشی، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: جشنواره ابوذر در شناسایی و توانمندسازی خبرنگاران، اصحاب رسانه و عکاسان خبری از نقش بسیار مهمی برخوردار است و باعث ایجاد هم افزایی و ارتباط بیشتر متولیان حوزه خبر و رسانه می‌شود.

وی ادامه داد: جشنواره ابوذر توسعه و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند، از این رو می‌تواند بدنه رسانه شهر را تحرک بخشیده و باعث تقویت ایجاد انگیزه در این حوزه شود.

عضو شورای شهر قزوین ابراز کرد: شناخت آثار برتر، نقدها و نصایح نقد سازنده، منصفانه و دارای راه کار می‌تواند مفید واقع شود، همچنین تعامل، همگرایی و هم افزایی فراجناحی امکان پذیر می‌شود؛ زیرا نگاه یک سویه با هدف و سرفصل‌های مشخص وجود ندارد.

وی در پایان با تاکید بر جناحی نبودن جشنواره ابوذر گفت: ‌جناحی و سیاسی نبودن این جشنواره از اهمیت بالایی برخوردار است و باید هم دلی و هم افزایی اصحاب رسانه و در نتیجه تحرک و پویایی را برای آن‌ها به دنبال داشته باشد.
انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان