۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پروژه نفوذ در کشور، مهمترین توطئه دشمن علیه انقلاب است
کد خبر: ۳۳۳۲۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ساعت: ۱۱:۱۷ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین:

پروژه نفوذ در کشور، مهمترین توطئه دشمن علیه انقلاب است

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین گفت : اجرایی نشدن اقتصادمقاومتی سبب بروز مشکلات و آسیب‌های جدی در کشور می‌شود و مسئولان باید نسبت به عملیاتی کردن آن اقدامات اساسی کنند.

  پروژه نفوذ در کشور، مهمترین توطئه دشمن علیه انقلاب است
 به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب امروز(چهارشنبه) در جمع مردم شهر ضیاءآباد که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به پروژه نفوذ اظهار کرد: دشمنان در طول این چهل سال که از انقلاب اسلامی گذشته است راه‌های مختلفی را برای دشمنی انتخاب کرده اند که یکی از مهم ترین آنها پروژه نفوذ است.

وی افزود:‌ دشمنان همواره به دنبال نفوذ به تمامی نقاط حساس کشور، موضوعات اقتصادی و حتی نفوذ در بین جریان‌های مذهبی و حزب الهی هستند که این مهم هوشیاری و توجه بیش از پیش جریان حزب الله را می‌طلبد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: امروزه دشمنان تمامی همت خود را بر این موضوع گذاشته اند که مردم ایران چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران را نبینند که تمامی نقشه‌های آنها با هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان نقشه بر آب خواهد شد.

فاطمی نسب با اشاره به نقش ویژه مسئولان در خنثی شدن توطئه‌های دشمنان بیان کرد: امروز یکی از مهم ترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم درباره موضوعات اقتصادی است که امیدواریم در این زمینه مسئولان اقدامات عملیاتی تر و جدی تری بردارند.

وی بیان کرد:‌ اقتصاد مقاومتی یکی از طرح‌ها و پروژه‌هایی است که مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته ابلاغ کردند ولی متاسفانه تا به امروز هیچ گونه اقدام جدی برای عملیاتی شدن آن ندیده ایم و امیدواریم که هر چه سریعتر نسبت به سیاست اقدام ویژه ای صورت گیرد.

این مسئول تصریح کرد: اجرایی نشدن اقتصادمقاومتی سبب بروز مشکلات و آسیب‌های جدی در کشور می‌شود و مسئولان باید نسبت به عملیاتی کردن آن اقدامات اساسی کنند.

فاطمی نسب در پایان با تقدیر از زحمات امام جمعه و ستاد نماز جمعه شهر ضیاءآباد گفت: با مساعدت و همکاری مسئولان شهر ضیاءآباد باید شاهد رشد کمی و کیفی نماز جمعه در این شهر باشیم که امیدواریم این مهم به زودی محقق شود.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان