۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تلاش می‌کنیم کارگران اخراج شده بر سر کار برگردند
کد خبر: ۳۳۳۲۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ساعت: ۱۴:۳۷ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

تلاش می‌کنیم کارگران اخراج شده بر سر کار برگردند

معاون امور اقتصادی استاندار عنوان کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که کارگرانی که با تعدیل نیرو مواجه شدند در اسرع وقت بر سر شغل قبلی خود باز گردند.

تلاش می‌کنیم کارگران اخراج شده بر سر کار برگردند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی درباره تعدیل نیرو و پرداخت نشدن مطالبات کارگران برخی کارخانه‌های استان اظهار کرد: برخی از واحدهای تولیدی به خاطر مواد اولیه و برخی دیگر نیز بابت مسائل مدیریتی و مالی دچار مشکل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پیگیری امور واحدهای تولید جزء اولویت‌های کاری ما قرار دارد، افزود: شرایط شرکت‌های مه‌نخ و فرنخ و مارلیک سان در همین هفته و در جلسه کمیسیون کارگری مطرح و مأموریتی به ادارات کار و صنعت و معدن داده شد تا موضوع را سریعاً بررسی کنند.

این مسئول با بیان این که باید بررسی شود که مسائل این شرکت‌ها به چه صورت است، خاطرنشان کرد: ممکن است مسائل مالی، فروش و یا مواد اولیه این شرکت‌ها را با تعدیل نیرو مواجه کرده باشد.

پیگیر پرداخت مطالبات آن‌ها هستیم

معاون اقتصادی استاندار قزوین با تأکید بر اینکه تلاش ما بر راه‌اندازی واحدهای فعلی و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی است، عنوان کرد: در تلاشیم با حمایت‌های مدیریتی و مالی مشکلات این واحدها را حل کنیم.

وی تصریح کرد: مدیران واحدهای تولیدی مطمئن باشند که مسؤولان امر با جدیت این موضوع را پیگیری کرده و تلاش می‌کنند که این موضوعات تعدیل نیرو به حداقل ممکن برسد.

حبیبی با اشاره به اینکه ما نمی‌خواهیم حتی یک کارگر نیز تعدیل نیرو شود بیان کرد: با توجه به تقاضاهای موجود سعی در افزایش اشتغال در استان داریم.

معاون اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه تاکنون نامه‌نگاری‌هایی برای اخذ مطالبات کارگران انجام شده تصریح کرد: ما پیگیری می‌کنیم که مطالبات کارگران پرداخت شود در حالی که بخشی از این مطالبات از صنایع خودروسازی بزرگ کشور و دستگاه ملی است.

وی عنوان کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که کارگرانی که با تعدیل نیرو مواجه شدند در اسرع وقت بر سر شغل قبلی خود باز گردند.
انتهای پیام/2002

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان