۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین حمایت از تولید داخلی در گرو تشدید مبارزه با قاچاق کالاست
کد خبر: ۳۳۳۱۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ساعت: ۱۲:۴ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

حمایت از تولید داخلی در گرو تشدید مبارزه با قاچاق کالاست

استاندار قزوین گفت: باید با تشدید مبارزه با این پدیده شوم از محصولات داخلی حمایت کنیم و حمایت از تولید داخلی در گرو تشدید مبارزه با قاچاق کالاست.

حمایت از تولید داخلی در گرو تشدید مبارزه با قاچاق کالاست
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ استاندار قزوین به همراه رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور امروز(دوشنبه) با حضور در شهرک صنعتی کاسپین از نمایشگاه دائمی توانمندی صنایع کوچک و متوسط استان بازدید کردند.

علی مویدی خرم آبادی در این بازدید با تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین آشنا شد.

در نمایشگاه دائمی توانمندی صنایع کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین 2هزار محصول از 200 شرکت به نمایش گذاشته شده است.

شهرک صنعتی کاسپین واقع در شهرستان آبیک و در جوار آزادراه قزوین-کرج دارای بیش از 190 واحد تولیدی است.

بازدید از 2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین و حضور در آیین بهره برداری یک واحد تولیدی در شهرستان بویین زهرا از برنامه‌های سفر یک روزه رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

استاندار قزوین در حاشیه این بازدید با اشاره به اثرات مخرب قاچاق در اقتصاد ملی، اظهار کرد: باید با تشدید مبارزه با این پدیده شوم از محصولات داخلی حمایت کنیم و حمایت از تولید داخلی در گرو تشدید مبارزه با قاچاق کالاست.

عبدالمحمد زاهدی افزود: قزوین ضمن دارا بودن بیشترین حجم از آزادراه و بزرگراه در کشور و نیز بهره مندی از خطوط ریلی، از جایگاه ویژه و ممتازی به لحاظ حمل و نقل برخوردار است.

وی با اشاره به اثرات مخرب قاچاق در اقتصاد ملی، تصریح کرد: باید با تشدید مبارزه با این پدیده شوم از محصولات داخلی حمایت کنیم.

در ادامه این بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین یادآور شد: در استان قزوین بیش از یک هزار و 200 کالای صنعتی با انواع مختلف تولید می‌شود.

منوچهر حبیبی ادامه داد: قزوین در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی نیز جزو چهار استان برتر کشور بوده و نخستین شهر صنعتی کشور به نام البرز در این استان قرار دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان