۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ضدیخ با نشان استاندارد جعلی از سطح بازار جمع‌آوری شد
کد خبر: ۳۳۲۷۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۸ ساعت: ۸:۲۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل استاندارد استان قزوین:

ضدیخ با نشان استاندارد جعلی از سطح بازار جمع‌آوری شد

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: جعل علامت استاندارد ناشی از عدم اهتمام تولیدکنندگان به کیفیت و فرار از رعایت اصول استاندارد در تولید است.

ضدیخ با نشان استاندارد جعلی از سطح بازار جمع‌آوری شد
سیروس صارمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در هفته پایانی آذرماه سال جاری و در ادامه بازرسی از واحدهای صنفی استان در راستای طرح اجرای هماهنگ استاندارد، تعداد قابل توجهی سوپر ضد یخ یک لیتری با نام تجاری سپاهان نوین، با نشان استاندارد جعلی شناسایی و از سطح بازار جمع آوری شد.

وی افزود: جعل علامت استاندارد ناشی از عدم اهتمام تولیدکنندگان به کیفیت و فرار از رعایت اصول استاندارد در تولید است.

مدیرکل استاندارد استان قزوین اذعان کرد: رعایت حقوق مصرف کنندگان از اولویت‌های این اداره کل بوده و طبق تبصره ماده 756 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 هر کسی عمداً و بدون داشتن مستندات و مجوز رسمی داخلی و بین الملی و به منظور القاء شبهه در کیفیت تولیدات و خدمات از نام و علائم استاندارد ملی یا بین الملی استفاده نماید به حداکثر مجازات مقرر در این ماده محکوم خداهد شد.

صارمی ضمن هشدار به متخلفان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را با شماره تلفن 1517یا با سامانه پیامکی 1000001517 به این اداره کل گزارش نمایند تا با خاطیان طبق موازین و مقررات استاندارد بر خورد حقوقی انجام گیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان