۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین هنیه; مقاومت را تنها نخواهیم گذاشت و با جان خود از آن دفاع می‌کنیم/ کرانه باختری گورستان «معامله قرن» خواهد شد
کد خبر: ۳۳۲۷۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۵ ساعت: ۲۰:۴۳ ↗ لینک کوتاه

در سالروز تاسیس جنبش حماس؛

هنیه; مقاومت را تنها نخواهیم گذاشت و با جان خود از آن دفاع می‌کنیم/ کرانه باختری گورستان «معامله قرن» خواهد شد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سالروز تاسیس این جنبش در غزه بر حمایت حماس از مقاومت اسلامی تا پای جان تاکید کرد.

هنیه; مقاومت را تنها نخواهیم گذاشت و با جان خود از آن دفاع می‌کنیم/ کرانه باختری گورستان «معامله قرن» خواهد شد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، در سخنرانی خود در مراسم سی و یکمین سالگرد تاسیس این جنبش در نوار غزه گفت تجمع امروز بهترین پیام برای حمایت از مقاومت فلسطین است. 

هنیه: مقاومت را تنها نخواهیم گذاشت و با جان خود از آن دفاع می‌کنیم
او افزود: مقاومت را تنها نخواهیم گذاشت و با جان خود از آن دفاع خواهیم کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: قدس همچنان عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و تصمیم انتقال سفارت آمریکا به آن چیزی را تغییر نداده است و تغییر نخواهد داد.

هنیه  افزود: راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت دستاورد‌های راهبردی داشت که از جمله آنها، ناکام گذاشتن اجرای معامله قرن بود. این راهپیمایی‌ها بر پایبندی نسل جدید فلسطین به حق بازگشت و مخالفت با امتیاز دادن در این باره، تاکید کرد. این راهپیمایی‌ها باعث شد پرونده محاصره نوار غزه پس از سال‌های دشوار محاصره، در گفتگو‌های منطقه‌ای و بین‌المللی مطرح شود. ملت فلسطین بزرگتر از همه گروه‌های فلسطینی است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در ادامه گفت: آزاد کردن اسیران فلسطینی مسئولیت و امانتی بر گردن ماست و در راس اولویت‌های ما قرار دارد. به اسیران فلسطینی می‌گویم که مقاومت شما را از پشت میله‌های زندان آزاد خواهد کرد و زمان زیادی تا رسیدن به آزادی باقی نمانده است.

هنیه با اشاره به تنش‌های موجود با نظامیان اشغالگر صهیونیست تاکید کرد: هر سرباز صهیونیست که پایش به نوار غزه برسد، کشته یا اسیر خواهد شد. ورود به سرزمین غزه برای اشغالگران حرام است.

او در ادامه سخنرانی خود گفت: با مقاومت فلسطین، آویگدور لیبرمن (وزیر سابق جنگ اسرائیل) سرنگون شد. هیچ یک از سران اشغالگران جایی در سرزمین فلسطین ندارند. زمانی که حماس و گروه‌های مقاومت حرفی می‌زنند، این حرف را باور می‌کنند و زمانی که وعده می‌دهند به وعده خود عمل می‌کنند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس  در ادامه تاکید کرد: گردان‌های عزالدین القسام و گروه‌های مقاومت بخش محدودی از توانایی خود را در مقابله با دشمن نشان دادند. گنج بزرگ امنیتی در اختیار داریم که پیامد‌های گسترده امنیتی به همراه خواهد داشت. گنج بزرگ امنیتی و فنی که مهندسان گردان‌های عزالدین القسام به دست آوردند، به شناسایی سازوکار فعالیت نیرو‌های ویژه اسرائیلی کمک خواهد کرد. محل‌های ورود و خروج نیرو‌های ویژه اسرائیلی به طور دقیق برای فرماندهان گردان‌های عزالدین القسام شناخته شده است.

هنیه با اشاره به عملیات شهادت‌طلبانه جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز گفت: کرانه باختری قیام کرد و با قدرت و اقتدار ایستادگی کرد تا نشان دهد که از مقاومت، انتفاضه و اصول ملت فلسطین حمایت می‌کند. عملیات قهرمانانه در کرانه باختری را مبارزان اجرا کردند و به خانواده‌های شهدا درود می‌فرستیم.

او افزود: فلسطینی‌ها هرگز ذلت نخواهند پذیرفت و کرانه باختری گورستان معامله قرن (طرح شوم آمریکا علیه مردم فلسطین) خواهد شد. موج عملیات در کرانه باختری در چارچوب انسجام کامل با مقاومت در غزه و برای تاکید بر پایبندی به آرمان فلسطین است. مردان کرانه باختری برای مقاومت در برابر اشغالگران نیاز به کسی ندارند که از خارج به آن‌ها خط بدهد. کرانه باختری مهمترین میدان رویارویی با دشمن صهیونیستی است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در ادامه اظهاراتش گفت: هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان با اشغالگران در کرانه باختری باید بلافاصله متوقف شود. نباید با ادامه هماهنگی‌های امنیتی، به دشمن برای جنایت هایش جایزه بدهیم. 

او با درخواست برای برگزاری نشست قاهره با حضور سران گروه‌های فلسطینی در داخل و خارج گفت: برای دیدار با محمود عباس به منظور سازماندهی نشست گروه‌های فلسطینی و توافق درباره دستور کار این نشست و تعیین راهبرد ملی آمادگی داریم.


انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان