۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اصرار عجیب اینفانتینیو برای مشارکتی برگزار کردن جام جهانی/آیا لابی عربستان در تصمیم فیفا تاثیر گذار است؟
کد خبر: ۳۳۲۵۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۹ ساعت: ۱۳:۲ ↗ لینک کوتاه

۲۰۲۲ قطر ۴۸ تیمی می‌شود؟

اصرار عجیب اینفانتینیو برای مشارکتی برگزار کردن جام جهانی/آیا لابی عربستان در تصمیم فیفا تاثیر گذار است؟

جیانی اینفانتینو رئیس جهانی فوتبال فیفا تأکید کرد که در ماه مارس فیفا تصمیم می گیرد که آیا جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر با حضور ۴۸ تیم برگزار شود یا خیر؟

اصرار عجیب اینفانتینیو برای مشارکتی برگزار کردن جام جهانی/آیا لابی عربستان در تصمیم فیفا تاثیر گذار است؟
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، جیانی اینفانتینو رئیس جهانی فوتبال فیفا تأکید کرد که در ماه مارس فیفا تصمیم می گیرد که آیا جام جهانی 2022 در کشور قطر با حضور 48 تیم برگزار شود یا خیر؟

این در حالی است که جام جهانی 2018 در کشور روسیه برگزار و مسئولان فیفا از آن به عنوان بهترین دوره برگزاری بازی های ادوار جام جهانی یاد کردند.

روز گذشته رئیس جهانی فوتبال فیفا اعلام کرد: ما در ماه مارس تصمیم گیری می کنیم که جام جهانی 2022 را با چه تعداد تیم برگزار کنیم. هر چند که ما قبلا تصمیم گرفته ایم  دوره های آینده جام جهانی 48 تیمی برگزار شود. همه ما فکر می کنیم این یک ایده خوب است. با توجه به اینکه جام جهانی پیش رو در یک کشور عرب زبان برگزار می شود به احتمال فراوان کشورهای همسایه آن در برگزاری آن سهیم خواهند بود.

با توجه به افزایش دما در تابستان، جام جهانی 2022 در ماه نوامبر و دسامبر برگزار می شود. در ماه مارس، فیفا یک نشست را در میامی برگزار خواهد کرد تا تصمیم بگیرد که آیا کشورهای همسایه اجازه خواهند داشت که برخی از بازی های قطر 2022 را میزبانی کنند یا خیر. از این روما در حال مذاکره با قطر درباره امکان برگزاری مسابقات در کشورهای اطراف هستیم و این یک موضوعی نیست که غیر ممکن باشد.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان