۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حملات پهپادی ارتش یمن به مواضع متجاوزان سعودی
کد خبر: ۳۳۲۴۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۵ ساعت: ۱۱:۲۴ ↗ لینک کوتاه

شامگاه چهارشنبه ؛

حملات پهپادی ارتش یمن به مواضع متجاوزان سعودی

حملات پهپادی ارتش یمن به مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در استان صنعاء منجر به کشته و زخمی شدن شماری از آنها شد.

حملات پهپادی ارتش یمن به مواضع متجاوزان سعودی
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  به نقل از المسیره، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شامگاه چهارشنبه مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در منطقه "فرضه نهم" صنعاء را هدف قرار دادند.

یک منبع یمنی گفت که یک فروند پهپاد 1 مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در فرضه نهم را هدف حملات هوایی قرار داد.

این منبع از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی و انهدام چندین دستگاه خودروی نظامی آنها در پی این حمله پهپادی خبر داد.

گفتنی است که یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی طی روزهای گذشته چندین بار مواضع و مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در مارب و ساحل غربی را هدف قرار داده‌اند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیات کمینی منحصر به فرد در منطقه "الفازه" در التحیتا واقع در ساحل غربی انجام دادند که در پی آن شماری از متجاوزان و مزدوران کشته و دو خودروی نظامی آنها منهدم شد.

همزمان با این تحول یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع متجاوزان و مزدوران و خودروهای آنها در غرب التحیتا در ساحل غربی را هدف قرار دادند.

اعلام آماده‌باش قبیله بنی مروان برای پشتیبانی از جبهه‌های نبرد

از سوی دیگر قبیله "بنی مروان" در بخش‌های حرض و میدی و حیران در استان حجه برای پشتیبانی از جبهه‌ها در مقابله با تشدید حملات ائتلاف متجاوز سعودی آماده‌باش عمومی اعلام کرد.

قبیله بنی مروان با برگزاری یک تجمع تاکید کردند که از طریق مقابله با ائتلاف متجاوز سعودی و حمایت از نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی به دفاع از دین و وطن و حاکمیت و کرامت ادامه خواهند داد.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان