۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز معرفی شد
کد خبر: ۳۳۲۴۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۴ ساعت: ۱۵:۴۶ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان؛

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز معرفی شد

با حضور مسئولان شهرستان البرز تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز انجام شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز معرفی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز امروز(چهارشنبه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز اظهار کرد: برجسته کردن اختلافات، ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه و در بین مردم، نشان می‌دهد که ما فهم درستی از فرمایشات مقام معظم رهبری نداشتیم و درکی از شرایط جامعه نداریم.

این مسئول اذعان کرد: ما به جای اینکه خودمان را اصلاح کنیم و با دین و قرآن مطابقت بدهیم، دین را اصلاح می‌کنیم که دین و مذهب با ما تطابق پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به جایجایی صورت گرفته در نیروی انتظامی شهرستان البرز بیان کرد: انتخاب سرهنگ منصوری به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان البرز انتخابی به جاست، امیدواریم خدمات ارزنده وی، منبع خیرات برای شهرستان البرز باشد.

فرماندار شهرستان البرز ابراز کرد: جادارد در این مراسم از زحمات جانشین فرمانده نیروی انتظامی جناب آقای شعبان‌زاده که نیروی وفادار و رازنگه دار این مجموعه بود، تقدیر و تشکر کنیم.

گروسی گفت: اگر کمک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در حوزه امنیت نبود، نیروی انتظامی نمی‌توانست موفق عمل کند.

وی ابراز کرد: نیروی انتظامی در استان باید فکری به حال نصرت آباد کند، در نصرت آباد 24هزار جمعیت با فرهنگ‌های مختلف زندگی می‌کنند و این موضوع زمینه ناهنجاری‌های زیادی را ایجاد کرده است.

این مسئول اذعان کرد: به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان البرز از نیروی انتظامی درخواست جدی دارم که برای تامین امنیت روستای نصرت آباد اقدامات جدی داشته باشند و نیروی انتظامی در این منطقه مستقر شود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ خسروی قدردانی شد و سرهنگ منصوری به عنوان فرمانده انتظامی جدید شهرستان البرز معرفی شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان