۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مسئولان نسبت به حضور و یاغی‌گری فتنه‌گران در دانشگاه پاسخگو باشند
کد خبر: ۳۳۲۴۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۴ ساعت: ۸:۲۳ ↗ لینک کوتاه

بیانیه تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره):

مسئولان نسبت به حضور و یاغی‌گری فتنه‌گران در دانشگاه پاسخگو باشند

در بیانیه تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آمده است: مسئولین باید پاسخگو باشند که به چه مجوزی جایگاه رسمی نظام اسلامی را که به امانت، به دست انها سپرده شده بود، در اختیار یاغیان بر نظام قرار می‌دهند؟

مسئولان نسبت به حضور و یاغی‌گری فتنه‌گران در دانشگاه پاسخگو باشند
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ؛ تشکل جامعه اسلامی دانشجویان به بهانه حضور محکوم فتنه در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد:

در این بیانیه آمده است: تشکل جامعه اسلامی دانشجویان، همواره مستقل ولایت مدار و انقلابی بوده و در مقاطع حساس تاریخ، صریح، قاطعانه و انقلابی به تکلیف خود عمل کرده اند. اکنون نیز با توجه به اتفاقات مرتبط با برنامه سخنرانی «حسام سلامت» و عملکرد مسئولین دانشگاه و بنا بر رسالت روشنگری خود مطالبی را پیرامون این برنامه به محضر مردم بصیر و انقلابی قزوین و دانشجویان فرهیخته دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) عرض می‌نماید؛ باشد که به وظیفه خود به نحو احسن عمل نمایید.

1- فتنه عظیم سال 88 یقینا حادثه ای ناگوار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت ایران محسوب می‌گردد، فتنه ای که آتش ان جز با درایت بی نظیر امام خامنه ای و بصیرت مردم ولایت مدار خاموش نشد و ملت ایران با خلق حماسه عظیم نه دی به همگان نشان داد که تا اخرین نفس برای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستاده است و با تمام توان از خطوط قرمز انقلاب دفاع می‌کند.

جنبش‌های دانشجویی نیز به عنوان موذّن جامعه، بنا بر رسالت مقدّس خود دائماً هوشیار هستند تا مبادا پای یاغیانِ بر نظام به محیط مقدس دانشگاه باز شود و دانشگاه جولانگاه اینگونه افراد سیاست زده مغرض شود، تشکل‌های انقلابی در چارچوب قانون، دلسوزانه این خطوط قرمز را به اعضای محترم هیئت نظارت دانشگاه یادآور شدند و اعلام کردند که نفس حضور فتنه گران در دانشگاه ممنوع بوده و این گونه برنامه‌ها ناقض سیاست آرام بودن فضای سیاسی دانشگاه است که ریاست محترم دانشگاه بر آن تاکید داشته اند.

2- همچنین مواضع اخیر فرد مدعوّ کاملاً بیانگر ضدیّت او با نظام مقدّس جمهوری اسلامی و حمایت او از جریان فتنه است؛ اما علیرغم تذکرهای مکرر و اقناع مسئولین دانشگاه در رابطه با ضرورت جلوگیری از ورود چنین اشخاصی، مسئولین دانشگاه بنا را بر حسن ظن نابجا قرار داده و مجموعه مواضع صریحِ فرد مدعوّ را دو پهلو خوانده و از فتنه گر بودن وی چشم پوشی کردند.

3- اکنون پس از اجرای برنامه، بر همگان واضح شد که این فتنه گران همچنان بر اصول خود پایبند هستند و در هرجا که فرصتی پیدا کنند به گونه ای نیات شوم خود را پیاده خواهند کرد؛ اینان «فتنه سال 88» را که به تعبیر امام امت گناه نابخشودنی بود به کلی منکر شده اند و از ان به لفظ حوادث سال 88 یاد می‌کنند و وقیحانه پشت مسند نظام مقدس جمهوری اسلامی نشسته و می‌گویند: «افکارمان از زمان فتنه بدتر شده است.» و حتی وقیحانه تر از آن نه ولی فقیه زمان را، بلکه تنها قانون را خط قرمز می‌دانند، غافل از اینکه اصلی ترین خط قرمز این انقلاب جایگاه ولایت فقیه است و این ولایت فقیه است که به قانون مشروعیت می بخشد و این ملت برای حفظ جایگاه نائب امام زمان (عج) خود سر از پا نمی‌شناسد.

4- حال مسئولین دانشگاه باید پاسخگو باشند که به چه مجوزی جایگاه رسمی نظام اسلامی را که به امانت، به دست انها سپرده شده بود، در اختیار یاغیان بر نظام و ملت و فتنه گران گستاخ قرار داده و به توصیه‌های دلسوزانه تشکل‌های انقلابی بی توجهی کرده و رسماً خط قرمز آشکار نظام را زیرپا گذاشته اند؟

5- در پایان بار دیگر به همه مسئولین دانشگاه تذکر می‌دهیم که این اتفاق، دلیلی بود تا به یقین برسیم که به فتنه و فتنه گر نمی‌توان خوش بینانه نگاه کرد و با تسامح و ملاطفت با آنان برخورد کرد.

این خنّاسان از انقلاب و ملت انقلاب ایران کینه شتری به دل گرفته اند و اکنون نیز که نظام اسلامی با انها مدارا کرده است، نه تنها توبه نکرده بلکه منتظر فرصتی هستند تا حیات نحس سیاسی خود را ابقا کنند تا بار دیگر بتوانند برای اربابان پشت پرده خود، خوش رقصی کنند.

لازم است تا مسئولین دانشگاه با اقدامات انقلابی خود از این پس، این نقایص را به طور کامل جبران کنند و به بهترین وجه، فضای سطح دانشگاه را برای عزت مضاعف روحیه انقلابی و انزوای پیش از پیش جریان فتنه مهیا کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان