۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین آمریکا ۸ بار مستقیم و امسال ۳ بار غیر مستقیم درخواست مذاکره داشت
کد خبر: ۳۳۲۴۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس جمهور در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی سمنان؛

آمریکا ۸ بار مستقیم و امسال ۳ بار غیر مستقیم درخواست مذاکره داشت

رئیس جمهور با بیان اینکه دانشگاه مبارز در کنار حوزه مبارز، هدف بزرگی را به رهبری امام محقق کردند، تصریح کرد: مسئولان نماینده واقعیت امروز جامعه و دانشجویان نماینده آینده مطلوب تر و ایران آزادتر و آبادتر هستند.

آمریکا ۸ بار مستقیم و امسال ۳ بار غیر مستقیم درخواست مذاکره داشت
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حسن روحانی، رییس جمهور عصر امروز سه شنبه در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه نقد و نظر آزادانه دانشجویان در این جلسه، نشانه توفیق جنبش دانشجویی است، افزود: نقد سازنده و دلسوزانه به نفع حال و آینده کشور است.

رویارویی با دشمن

وی تاکید کرد: اگر قرار است جلوی آمریکا بایستیم؛ مشکلات و زخمی شدن و زخمی کردن هم جزو این رویارویی است.

رئیس جمهور با اشاره به جنگ اقتصادی تمام عیار علیه ایران اسلامی، گفت: همه در یک جبهه هستیم و کار عظیمی در پیش داریم.

روحانی با تشریح روند مذاکرات هسته ای و اهداف برجام گفت : امروز همه دنیا آمریکا را محکوم می کنند و این یک پیروزی است.

کاهش تورم

رییس جمهور با اشاره به مدیریت اقتصادی گفت: روند تورمی از ۴۰ درصد سال ۹۲ به ۸ درصد در سال ۹۶ رسید.

عبور از مسایل موسسه های مالی

وی با اشاره به مسایل موسسه های مالی و اعتباری گفت: برای حل مشکل مردم مجبور شدیم ۳۰ هزار میلیارد تومان از خزانه به مالباختگان پرداخت کنیم.

روحانی افزود: FATF خوب باشد یا بد، زیرساخت و لازمه ارتباط مالی با بانک های جهانی است و روسای قوا به اتفاق، لوایح چهارگانه مرتبط با پولشویی را تایید کرده اند؛ راه حل مشکلات شفافیت است.

رییس جمهور در اشاره به نتایج مذاکرات بین المللی گفت: برجام راه را برای نفت، تجار و بانک ها باز کرد و سرمایه زیادی وارد کشور شد و قبل از برجام دنیا ایران را محکوم می کرد و امروز آمریکا را محکوم می کنند.اگر فکر می کنید آمریکا پیروز است، بدانید که امروز ایران پیروز است و ترامپ شکست خورده است.

وی با بیان اینکه همه ما دلسوز نظام و انقلاب هستیم، گفت: ما در سازمان ملل دیدیم که چطور ترامپ تنها ماند و این یعنی امروز در دنیا سیاست ایران پیروز است.

روحانی تصریح کرد: سال گذشته آمریکا ۸ بار مستقیم و امسال ۳ بار غیر مستقیم درخواست مذاکره داشت، بر مبنای عزت مردم نپذیرفتم.

رئیس جمهور افزود: امروز روز آزمایش همه ماست، با هم باید در برابر توطئه ها، مشکلات و تورم بایستیم، به میان دانشجویان آمده ام تا آزادانه شنوای نقدها باشم.


انتهای پیام/1404

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان