۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین ۶۹۸بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند
کد خبر: ۳۳۲۳۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۳ ساعت: ۱۲:۵۰ ↗ لینک کوتاه

معاون سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین:

۶۹۸بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند

معاون سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: ۵۹۸ بیماری صعب العلاج و ۱۰۰ بیمار خاص زیرپوشش کمیته امداد استان قزوین هستند که تمامی هزینه‌‎های درمانی این بیماران رایگان است.

۶۹۸بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند
محمد صیادی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین بیان کرد: هم اکنون کمیته امداد استان قزوین بیش از 27هزار خانوار را تحت حمایت خود دارد که این مددجویان از حمایت های تک یا چندخدمتی این نهاد بهره مند هستند.

وی ادامه داد: 598 بیماری صعب العلاج و 100 بیمار خاص زیرپوشش کمیته امداد استان قزوین هستند که تمامی هزینه های درمانی این بیماران رایگان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین افزود: از محل کمک‌های پیامکی مردم که از طریق کد # 028*8877* اهداء شده، تعداد هزار و 609 دستگاه بخاری و آبگرمکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین خریداری شد.

اهدای جهیزیه به 73 نوعروس قزوینی
وی اعلام کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری دو هزار و 775 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین از بیمه تأمین اجتماعی بهره مند شده اند بدین معنا که برای آنها حق بیمه واریز شده و در پایان دوره مستمری تأمین اجتماعی دریافت خواهند کرد.

صیادی توضیح داد: طی شش ماه نخست سال جاری برای هزار و 875 خانوار یک میلیارد و 200 میلیون تومان و برای 900 خانوار روستایی و عشایری مبلغ 200 میلیون تومان حق بیمه پرداخت شده است در واقع در پایان شش ماهه نخست سال جاری 21 هزار و 637 خانوار با جمعیتی بالغ بر 35 هزار و 637 نفر از خدمات دائمی این نهاد بهره مند شده اند.

وی عنوان کرد: طی شش ماه سال جاری حدود یک میلیارد و 271 میلیون تومان به مددجویان ساکن در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان کمک موردی پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه از محل کمک‌های موردی به چهار هزار و 337 مددجو کمک معیشت پرداخت شده است، افزود: پرداخت کمک معیشت به مددجویان با هدف رفع مشکلات ضروری آنها است تا بتوانند نیازهای اساسی زندگی خود را تأمین کنند.

وی ادامه داد: از محل کمک‌های مردمی به 214 مددجو برای رفع مشکلات مالی، به 632 مددجو برای تأمین لوازم زندگی، به 267 دانش آموز برای تامین هزینه‌های تحصیلی، به 73 نوعروس تحت حمایت برای تأمین جهیزیه، به 42مددجو برای تأمین مسکن مناسب و به 443 مددجو نیز برای رفع سایر گرفتاری‌هایشان کمک شده است.

صیادی یادآورشد: کمیته امداد استان قزوین با 128 مرکز درمانی و پزشک و یا بیمارستان قرارداد همکاری دارد که مددجویان با مراجعه به این مراکز از خدمات کلینیکی، پاراکیلینیکی و بیمارستان بهره مند می‌شوند.
انتهای پیام/2002 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان