۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برگزاری همایش "فعالان فضای مجازی بسیج" عامل هراس دشمن شد/ جوانان بسیجی نمادی از محمدحسین هستند
کد خبر: ۳۳۲۳۶۹ نویسنده: مادر شهید" محمدحسین حدادیان" تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۲ ساعت: ۱۴:۵۳ ↗ لینک کوتاه

مادر شهید" محمدحسین حدادیان" در مصاحبه با صبح قزوین:

برگزاری همایش "فعالان فضای مجازی بسیج" عامل هراس دشمن شد/ جوانان بسیجی نمادی از محمدحسین هستند

مادر شهید "محمدحسین حدادیان" گفت: برگزاری همایش عظیم و ابتکارات خوب جوانان بسیجی نشان داد که دشمن همچنان در برابر مقاومت جوانان ما شکست خورده است.

برگزاری همایش "فعالان فضای مجازی بسیج" عامل هراس دشمن شد/ جوانان بسیجی نمادی از محمدحسین هستند
تاجیک در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: برگزاری اولین گردهمايي 1000 نفره فعالان بسيجي در فضاي مجازي باعث دلگرمی و خوشحالی من و همه خانواده‌های شهدایی شد که از آینده این فضا احساس نگرانی دارند.

وی افزود: امروز فضای مجازی به جولانگاهی برای ترویج اسلام هراسی و ایران هراسی تبدیل شده و استکبار جهانی گمان می‌کند فرزندان انقلاب ایران این فضا را خالی گذاشته‌اند.

مادر شهید "محمدحسین حدادیان" اذعان کرد: برگزاری این همایش عظیم و ابتکارات خوب جوانان بسیجی نشان داد که دشمن همچنان در برابر مقاومت جوانان ما شکست خورده است و برگزاری همایش فعالان فضای مجازی بسیج عامل هراس دشمن شد.

وی گفت: محمدحسین خیلی حسرت دوران دفاع مقدس را می‌خورد، همیشه می‌گفت ‌ای کاش من هم در آن زمان بودم، خوش به حال شما که بودید، خوش به حال شما که دیدید.

این مادر شهید درباره ویژگی‌های اخلاقی فرزند شهیدش عنوان کرد: محمدحسین اهل نماز اول وقت، زیارت عاشورا و هیئت، اهل اخلاص بود، هیچ وقت از کارهای خیری که می‌کرد تعریف نمی‌کرد، محمد دنبال اجرایی کردن فرامین رهبر بود.

وی بیان کرد: در حالی که امروز بسیاری از بزرگان کشور در فهم «ولایت مطلقه فقیه» گیر کرده اند، پسرم این بحث را خوب فهمیده بود و به آن عمل می‌کرد.

تاجیک ادامه داد: محمدحسین شهید شد اما "محمدحسین‌ها" بیدار شدند، هر "محمدحسینی" که شهید شد، "محمد حسین‌" دیگری تربیت می‌شود، همه جوانان بسیجی نمادی از محمدحسین هستند که امروز باید در فضاهای مختلف خوش بدرخشند و دشمن را از ناامید کنند.

وی با بیان اینکه پسرم دغدغه حفظ دستاورد‌های نظام را داشت، گفت: امروز وجود بصیرت برای همه مردم به خصوص جوانان یک اصل ضروری است، محمدحسین با اینکه سن کمی داشت، اما بصیرت داشت و جریان‌های باطل را خوب می‌شناخت و آگاه به امور بود.

این مادر شهید تصریح کرد: باید بدانیم که"جاء الحق و ذهق الباطل ان الباطل کان ذهوقا" باطل رفتنی است، امروز استکبار جهانی با حامیان داخلی خود نمی‌تواند ذره‌ای از ایمان و اعتقاد ما را به انقلاب و شهدا و رهبر معظم انقلاب کمرنگ کنند.

وی با اشاره به وصیتنامه محمدحسین عنوان کرد: پسرم خیلی روی حجاب تأکید داشت و غیرتی بود، ما تذکر در مورد رعایت حجاب از طرف او نداشتیم اما اگر حتی اقوام را در بیرون از منزل می‌دید که حجاب درستی نداشتند به آنها سلام نمی‌کرد و آنها از محمدحسین پیش من گلایه می‌کردند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان