۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۶ فرهنگسرا در قزوین احداث می‌شود
کد خبر: ۳۳۲۳۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۲ ساعت: ۱۴:۱۴ ↗ لینک کوتاه

معاون فنی‌وعمرانی شهرداری:

۶ فرهنگسرا در قزوین احداث می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین از تقویت زیرساخت‌های فرهنگی قزوین با احداث شش فرهنگسرا در نقاط مختلف این شهر در سال جاری خبر داد.

۶ فرهنگسرا در قزوین احداث می‌شود
سید محمد علمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: احداث فرهنگسراها در سطح شهر، افزایش سرانه فرهنگی و گسترش فرهنگ شهروندی را یکی از اصلی ترین رویکردهای شهرداری قزوین است.

وی اذعان کرد: با عنایت و تاکیدات شهردار و اعضای شورای شهر در دستور کار این مجموعه قرار گرفت، احداث خانه فرهنگ ناصرآباد و شهید منتظری و فرهنگسرای چوبیندر در منطقه یک، سرای محله عارف و سالن تئاتر شهر در منطقه دو و فرهنگسرای مینودر در منطقه سه از جمله اقدامات شهرداری قزوین در این راستا محسوب می‌شود.

این مسئول ابراز کرد: احداث خانه فرهنگ ناصرآباد با اعتبار بیش از 13.5 میلیارد ریال در سه طبقه با زیربنای1320 مترمربع و با پیشرفت فیزیکی 25 درصد در حال اجراست.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین درباره پروژه خانه فرهنگ منتظری عنوان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال برای سال97 و با پیشرفت فیزیکی 30 درصدی در حال احداث است.

وی در مورد فرهنگسرای چوبیندر گفت: این پروژه در مساحت 1650متر مربع، با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گرفته است.

علمی همچنین در مورد سرای محله عارف ابراز کرد: این پروزه در مساحتی بالغ بر 560متر مربع و 10میلیارد ریال اعتبار با پیشرفت 30 درصدی عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

وی با بیان اینکه عدم وجود سالن تئاتر از مهمترین مشکلات هنرمندان شهر قزوین است، افزود: این پروژه با مساحت 1850مترمربع در سه طبقه و اعتباری بالغ بر 50میلیارد ریال با پیشرفت 29 درصدی در حال احداث است

این مسئول از دیگر پروژه‌های فرهنگی این معاونت، به احداث فرهنگسرای مینودر اشاره کرد و گفت: این فرهنگسرا با 1400 مترمربع زیربنا و اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در دستور کار منطقه سه شهرداری قرار گرفته است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان