۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان و تزریق نیروی جوان ضرورت امروز کشور است
کد خبر: ۳۳۲۳۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۲ ساعت: ۱۱:۲۷ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین:

اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان و تزریق نیروی جوان ضرورت امروز کشور است

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان و تزریق نیروی جوان می‌تواند سبب شور و نشاط در دستگاه‌ها و اجرای بهتر امور مختلف شود.

اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان و تزریق نیروی جوان ضرورت امروز کشور است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب امروز(دوشنبه) در جلسه ستاد نماز جمعه شهر خرمدشت که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهید مدرس یکی از پنج مجتهد طراز اول ناظر مجلس دوم مشروطه و پس از آن نیز پنج دوره به عنوان نماینده در مجلس شورای ملی بود.

وی افزود: آیت الله مدرس سوابق و اقدامات برجسته ای در طول نمایندگی خود انجام داد و سبب شد که روز شهادت ایشان به عنوان روز مجلس نامگذاری شود.

این مسئول با اشاره به وظایف مهم و حساس نمایندگان مجلس در دوره کنونی عنوان کرد: امروزه با توجه به شرایط حساس کشور نمایندگان مجلس باید مانند شهید مدرس با بصیرت و شناخت درست از برنامه‌های دشمنان داخلی و خارجی در مجلس شورای اسلامی خدمت کنند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان عنوان کرد: امروزه یکی از طرح‌های خوبی که با استقبال عمومی هم همراه بوده اجرای طرح منع بکارگیری بازنشستگان است که امیدوایم به خوبی در کشور اجرایی شود.

فاطمی نسب بیان کرد: اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان و تزریق نیروی جوان به بدنه مدیریتی کشور می‌تواند سبب شور و نشاط در دستگاه‌های دولتی و اجرای بهتر، سریعتر و دقیق‌تر امور مختلف شود که امیدواریم در اجرا با مشکل مواجه نباشد.

وی با تشکر از تلاش دست اندرکاران نماز جمعه استان قزوین به ویژه ستاد نماز جمعه شهر خرمدشت تصریح کرد: فعالان ستادهای نماز جمعه در سراسر استان قزوین بدون هیچ گونه چشم داشتی فعالیت می کنند که این تلاش جای تقدیر دارد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: مسئولان ستادها باید با ارائه راهکارها و برنامه های متنوع بتوانند اقشار مختلف مردم را به نماز جمعه و نخبگان و افراد مستعد را به ستاد نماز جمعه دعوت کنند تا بدین وسیله نماز جمعه هر هفته باشکوه بیشتری برگزار شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان