۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین همدلی و همکاری دستگاه‌ها در برگزاری کنگره شهدا بی‌نظیر بود
کد خبر: ۳۳۲۳۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۱ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

همدلی و همکاری دستگاه‌ها در برگزاری کنگره شهدا بی‌نظیر بود

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: با افتخار اعلام می‌کنم خبری در اختلاف و تشتت بین مدیران در برگزاری کنگره وجود نداشت، یکی از درس‌های کنگره این بود که می‌توان اختلافات را کنار گذاشت و اشتراکات را مورد توجه قرار داد.

همدلی و همکاری دستگاه‌ها در برگزاری کنگره شهدا بی‌نظیر بود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ سردار محمد شاهرخی ظهر امروز(یکشنبه) در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان قزوین در استانداری قزوین اظهار کرد: سپاسگزاریم که خداوند این توفیق را به ما عطا کرد در برگزاری کنگره شهدا که یک کار معنوی بود خدمتگزار و احیاکننده فرزندان این سرزمین باشیم.

وی افزود: شهیدان این سرزمین جزو فرزندان عزیز خانواده‌های خود بودند که بالاترین دارایی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و امنیت و استقلال این سرزمین حفظ شود.

این مسئول بیان کرد: با مساعدت همه مدیران و مسئولان استان قزوین کنگره شهدا که یک کار اثرگذار بود، رقم خورد و خداروشکر مورد رضایت همه شرکت کنندگان و بینندگان قرار گرفت.

وی گفت: شهدا ستارگانی هستند که با تمسک به آنها دچار انحراف نمی‌شویم و با حرکت در مسیر اهداف آنها می‌توان آرمان‌های شهدا را تحقق بخشید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: از رهنمودهای آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، زاهدی استاندار محترم و مدیران استانی تشکر می‌کنم و در پیشگاه خدا شهادت می‌دهم که همه مدیران در مسیر برگزاری باشکوه این برنامه در میدان بودند و با قصد قربت وارد کار شدند.

وی اذعان کرد: خداوند برکت در حول محور حق قرار می‌دهد و برگزاری کنگره شهدا کار بزرگی بود که با مشارکت جمعی برگزار شد، بنابراین شاهد وحدت و همدلی بسیار خوبی بودیم.

شاهرخی با بیان اینکه همدلی و همکاری دستگاه‌ها در برگزاری کنگره شهدا بی‌نظیر بود، گفت: با افتخار اعلام می‌کنم خبری در اختلاف و تشتت بین مدیران در برگزاری کنگره وجود نداشت، یکی از درس‌های کنگره این بود که می‌توان اختلافات را کنار گذاشت و اشتراکات را مورد توجه قرار داد.

این مسئول گفت: همه ما انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب را قبول داریم، بنابراین می‌توان با برجسته کردن این موارد و با اهمیت امکانات می‌توان کارهای بزرگ انجام داد.

وی افزود: از همه فرمانداران، شهردارن، بخشداران، دهیاران، فرماندگان یگان‌های نظامی و نیروهای نظامی و مدیران استانی برای زحماتی که در این کنگره متحمل شدند، قدردانی می‌کنم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان گفت: اجلاسیه و کنگره شهدا به معنای پایان کنگره نبود، بلکه آغازی برای پژوهش و شروعی دوباره است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان