۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حضور یک محکوم فتنه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین!
کد خبر: ۳۳۲۳۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۱ ساعت: ۱۱:۵۷ ↗ لینک کوتاه

حضور فتنه‌گران در دانشگاه دولتی ادامه دارد؛

حضور یک محکوم فتنه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین!

حال این سوال به وجود می‌آید که مسئولان دانشگاه بین‌المللی دانشگاه امام خمینی(ره) که با علم به سابقه حسام سلامت در کارنامه سیاسی خود محکومیت در فتنه ۸۸ را دارد چگونه با سخنرانی وی در این دانشگاه موافقت می‌کنند؟

حضور یک محکوم فتنه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین!
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ؛ انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره ) ساعت 10 امروز(یکشنبه) همایشی تحت عنوان "عدالت آموزشی" با حضور حسام سلامت (دانشجوی دکتری جامعه شناسی اقتصادی دانشگاه تهران ) برگزار کرد.

حسام سلامت، شخصیتی است که در پی حوادث فتنه 88 به اتهام تبلیغ علیه نظام و تجمع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت کشور به چهار سال حبس تعزیری محکوم شده است.

حمایت از فتنه 88 و اظهارنظرهای شاذ و رادیکال علیه نظام مخصوصا سیاهنمایی خدمات نظام اسلامی به بهانه دفاع از دانشجویان ستاره دار، در کارنامه این شخصیت سیاسی است.

انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه امام (ره ) اخیرا همسو با جریانات ضدانقلاب، در خصوص مسائل فمینیستی و سیاسی، مواضع اپوزیسیون نظام را با برگزاری برنامه‌های گوناگون فرهنگی سیاسی دنبال می‌کند، این درحالی است که به تشکل‌های انقلابی این دانشگاه برای برگزاری برنامه‌های مختلف مجوز لازم داده نمی‌شود و این تشکل‌ها بایکوت شده‌اند.

حال این سوال به وجود می‌آید که مسئولان دانشگاه بین‌المللی دانشگاه امام خمینی(ره) و در رأس آنها رئیس این نهاد آموزشی با علم به سابقه حسام سلامت که در کارنامه سیاسی خود محکومیت در فتنه 88 را دارد چگونه با حضور و سخنرانی وی در این دانشگاه موافقت می‌کنند؟

مسئولانی که امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی به چنین منصب حساسی رسیده‌اند و از نان همین سفره انقلاب ارتزاق می‌کنند، اما بدون ارائه هیچ دلیلی مانع برگزاری برنامه‌های تشکل‌های انقلابی می‌شوند و در مقابل به راحتی حضور امثال حسام سلامت را با دارا بودن فتنه‌گری در کارنامه خود در دانگشاه می‌پذیرند!
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان