۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جشنواره فیلم مقاومت سالانه شد/ سینماگران برای ایران فیلم بسازند نه اسکار و کن!
کد خبر: ۳۳۲۲۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۰ ساعت: ۹:۲۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

جشنواره فیلم مقاومت سالانه شد/ سینماگران برای ایران فیلم بسازند نه اسکار و کن!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت گفت: از عوامل برگزاری این جشنواره می خواهم که این جشنواره را از دو سالانه به سالانه تغییر دهند. ان شاءالله سال آینده جشنواره مقاومت را برگزار می‌کنیم.

جشنواره فیلم مقاومت سالانه شد/ سینماگران برای ایران فیلم بسازند نه اسکار و کن!
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین المللی جشنواره فیلم مقاومت (جمعه ۹ آذرماه) با حضور مقامات لشکری و کشوری و هنرمندان در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم در این مراسم گفت: خدا را شاکرم که پانزدهمین جشنواره مقاومت نسبت به ادوار گذشته بسیار پرشورتر برگزار شد. از همه مهمانان عزیزی که از کشورهای مختلف آمده اند تشکر می کنم. همچنین از آقای علی نصیریان تشکر می کنم، او هنرمندی است که در تمام این سال ها یار و یاور انقلاب اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: جشنواره مقاومت امروز خاری در چشمان دشمنان انقلاب اسلامی است. امروز ایران اسلامی به واسطه ولایت و شهدا تبدیل به الگویی برای همه دنیا شده است. من دست همه هنرمندان کشور را صمیمانه می بوسم و از آنها می خواهم که درس مقاومت را در کنار سبک زندگی ایرانی و اسلامی سرلوحه خود قرار دهند

وی اظهار داشت: از عوامل برگزاری این جشنواره می خواهم که این جشنواره را از دو سالانه به سالانه تغییر دهند و این جشنواره برای ترویج روحیه مقاومت به کار بگیرد. ان شاءالله سال آینده جشنواره مقاومت را برگزار می کنیم.
انتهای پیام/2002

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان