۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین اعتیاد و کودک‌آزاری جزو بیشترین آسیب‌های اجتماعی در قزوین
کد خبر: ۳۳۲۲۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۷ ساعت: ۱۳:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بهزیستی استان اعلام کرد:

اعتیاد و کودک‌آزاری جزو بیشترین آسیب‌های اجتماعی در قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: اعتیاد، طلاق، کودک آزاری و همسر آزاری را از عمده آسیب‌های اجتماعی در استان قزوین است.

اعتیاد و کودک‌آزاری جزو بیشترین آسیب‌های اجتماعی در قزوین
علیرضا وارثی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: امروزه در جامعه شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی در استان قزوین هستیم که تمامی تلاش و کوشش اداره کل بهزیستی استان در راستای کاهش این آسیب‌ها به کار گیری شده است.

وی افزود: تاکنون علی رغم تلاش‌های انجام شده با توجه به ابعاد گسترده آسیب‌های اجتماعی در زمینه‌های مختلف نتوانستیم شاهد کاهش این معضل اجتماعی در سطح گسترده باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین از راه‌اندازی‌خطوط تلفنی ۱۴۸۱و ۱۲۳ در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی به عنوان مراکز تماس و پیگیری کاهش آسیب‌های اجتماعی از سوی این اداره کل خبر داد.

وی گفت: 11هزار و ۹۱۰ نفر در سال جاری تاکنون با تماس با خطوط خدمات بهزیستی استان در رابطه با ارائه خدمات مشاوره برای کاهش آسیب‌های بهره‌مند شده‌اند.

اعتیاد، طلاق، کودک آزاری و همسر آزاری بیشترین آسیب اجتماعی
وی بیان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی از تمامی دستگاه‌های اجرایی انتظامی و قضایی استان را می‌طلبد و حل آن به تنهایی از عهده یک سازمان خارج است.

این مسئول اعتیاد، طلاق، کودک آزاری و همسر آزاری را از عمده آسیب‌های اجتماعی در استان برشمرد و افزود: تمامی مراکز اداره کل جهت کاهش این آسیب‌ها که‌ رتبه‌های کشوری را نیز از آن خودساخته است به حال آماده باش درآمده و آماده ارائه خدمات با همکاری دستگاه‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی و قضایی است.

وارثی آموزش را در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر توصیف کرد و خواستار همکاری مراکز دانشگاهی آموزش وپرورش فنی وحرفه ای و اجرایی استان در راستای کاهش این معضلات درسطح استان شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان