۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مناطق تحت پوشش بنیاد مسکن قزوین در کرمانشاه دچار آسیب نشد
کد خبر: ۳۳۲۲۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۶ ساعت: ۱۴:۳۶ ↗ لینک کوتاه

درپی زلزله اخیر در کرمانشاه؛

مناطق تحت پوشش بنیاد مسکن قزوین در کرمانشاه دچار آسیب نشد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین گفت: مناطق تحت پوشش ستاد معین این استان در کرمانشاه به دنبال وقوع زلزله اخیر هیچ آسیبی ندیده اند.

مناطق تحت پوشش بنیاد مسکن قزوین در کرمانشاه دچار آسیب نشد
اصغر گونجی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع زلزله اخیر در استان کرمانشاه، بلافاصله تیم‌های ارزیاب خود را به منظور برآورد میزان خسارت‌های احتمالی به مناطق تحت پوشش اعزام کردیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد مناطق مورد بازسازی تحت پوشش بنیاد مسکن قزوین در 2 شهر و 209 روستای شهرستان گیلانغرب به عنوان مناطق تحت پوشش ستاد معین، هیچ گونه خسارت جدی و سطحی ندیده اند.

به گفته این مسئول، خسارت‌های محدود ایجاد شده برخی مناطق در زلزله اخیر سطحی و در حد تعمیرات بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اذعان کرد: بازسازی منازل شهری و روستایی صورت گرفته در شهرها و روستاهای گیلانغرب از سوی این نهاد به طور کامل مقاوم بوده و در برابر حوادث طبیعی از جمله زلزله نیز از مقاومت لازم برخوردارند.

وی تاکید کرد: تاکنون بازسازی و مقاوم سازی حدود 80 درصد منازل آسیب دیده زلزله سال 96 به بنیاد مسکن قزوین به پایان رسیده است.

گونجی عنوان کرد: ستاد معین قزوین با توجه به پیشرفت‌های قابل توجه در امر ساخت و ساز و نظارت‌های عالیه از استان‌های شاخص در مناطق زلزله زده کرمانشاه محسوب شده است.

وی گفت: هم اکنون نیز کارشناسان و حوزه دفتر فنی این نهاد حضوری مستمر و شبانه روزی در مناطق زلزله زده داشته و امیدواریم که با وضعیت موجود بتوانیم تا 2 ماه آینده کار خود را در این استان کرمانشاه به پایان برسانیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان