۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین یک شرکت متخلف حمل و نقل در قزوین تعطیل شد
کد خبر: ۳۳۲۱۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۶ ساعت: ۹:۱۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

یک شرکت متخلف حمل و نقل در قزوین تعطیل شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: با تشکیل جلسه کمیسیون ماده ۱۲ در راهداری، یک شرکت حمل و نقل کالا در قزوین متخلف شناخته و تعطیل شد.

یک شرکت متخلف حمل و نقل در قزوین تعطیل شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ جلسه رسیدگی به تخلف ۱۱شرکت حمل و نقل کالای عمومی جاده ای در کمیسیون ماده ۱۲ در اداره راهداری و حمل و نقل قزوین تشکیل شد.

در این جلسه که افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، معاون حمل و نقل، روسای ادارات حقوقی، حمل و نقل کالا و ایمنی و ترافیک و رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالای جاده ای استان حضور داشتند وضعیت خدمت رسانی شبکه حمل و نقل و تخلفات صورت گرفته در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم لازم گرفته شد.

افشین پیرنون در این جلسه اظهار کرد: بیشتر تخلف شرکت‌های حمل و نقل کالای عمومی جاده ای شامل:رعایت نکردن مقررات وضوابط تاسیس، بهره برداری و فعالیت شرکت، بکارنگرفتن ناوگان‌های ملکی، دریافت کمیسیون مازاد، پرداخت نکردن کرایه راننده و رعایت نشدن نوبت است.

وی تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته توسط این اداره کل یک شرکت حمل و نقل کالای جاده ای استان به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و تخلف صورت گرفته در مورد ناوگان ملکی به مدت یک ماه تعطیل شد.

مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآورشد: کمیسیون ماده ۱۲ با هدف نظارت دقیق بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل کالای عمومی جاده ای و جلوگیری از بروز تخلف احتمالی و همچنین برخورد قانونمند با شرکت‌های متخلف به صورت مستمر در محل این اداره کل تشکیل می‌شود.

وی گفت: با نظارت این کمیسیون امیدواریم ضمن جلوگیری از تخلف تعداد محدودی از شرکت‌ها، زمینه خدمت رسانی مطلوب تر این شبکه در استان بیش از گذشته مهیا شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان