۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قطار "بسیج" هیچ زمانی از ریل انقلاب خارج نمی‌شود
کد خبر: ۳۳۲۱۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۵ ساعت: ۱۴:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول اجتماعی ستاد کل نیروهای مسلح:

قطار "بسیج" هیچ زمانی از ریل انقلاب خارج نمی‌شود

مسئول اجتماعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به فرموده رهبری بسیج تمام شدنی نیست و هرکس حرف از پایان عمر بسیج حرف می‌زند سخنان شیطانی می‌گوید، قرار نیست این قطار از ریل انقلاب خارج شود.

قطار "بسیج" هیچ زمانی از ریل انقلاب خارج نمی‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ سردار امیرخانی امروز(دوشنبه) در اجتماع بسیجیان شهرستان البرز اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم اهتمام جدی دشمنان انقلاب اسلامی از تصویر سازی کاذب جبهه اسلامی است.

وی افزود: دشمنان ما هنوز به نتیجه نهایی یعنی نابودی انقلاب اسلامی دست پیدا نکرده‌اند، دشمنان ما از بدو شکل گیری انقلاب اسلامی و با تمام وجود درصدد نابودی انقلاب بودند و امروز فقط روش آنها در توطئه‌گری تغییر کرده است.

این مقام مسئول بیان کرد: ۸ سال جنگ و فشار اقتصادی، اختلاف سازی درون انقلاب، ترور و تحریم و امروز جنگ اقتصادی دشمن را ناامید نکرده است اما انقلاب ما را قدرتمندتر کرده است.

وی گفت: امروز دشمنان ما با دراختیار داشتن امپراتوری رسانه به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و نظام هستند، چه وکسی باید این تصویرسازی دروغ را پاسخ دهد؟ امروز بسیجیان و مردم فیهم با حضور خوب خود در صحنه‌های مختلف انقلاب پاسخگوی تهدیدهای دشمن شده اند.

مسئول اجتماعی ستاد کل نیروهای مسلح اذعان کرد: در دوران طاغوت بزرگترین امکانات فقط در پایتخت بود اما امروز در سراسر ایران اسلامی توزیع امکانات و پیشرفتها وجود دارد و این از برکات انقلاب است.

وی ادامه داد: امروز به بیش از ۹۵درصد خودکفایی رسیده‌ایم، ما سربازان ولایت باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای دوست و دشمن نشان دهیم، امروز زمان هوشمندانه و حکیمانه عمل کردن است.

این مقام مسئول اضافه کرد: دشمن در حال دروغ پردازی است تا مسئولان نظام را خیانتکار معرفی کند، امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پیشکسوتان باید بگویند در این انقلاب و دفاع مقدس چه گذشته است؟

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب بسیج تمام شدنی نیست و هرکس حرف از پایان عمر بسیج حرف می‌زند سخنان شیطانی می‌گوید، قرار نیست این قطار از ریل انقلاب خارج شود.

امیرخانی عنوان کرد: بررسی کارنامه عملکرد بسیج در طول این 30 نشان از حسن تدبیر مقام معظم رهبری دارد، بسیج در عرض هیچ دستگاهی نیست و بسیج به عنوان سرباز ولایت در طول همه دستگاه حضور دارد و آماده خدمت رسانی است.

وی اذعان کرد: در عرصه سازندگی، کشاورزی، خدمات رسانی، در عرصه‌های علمی بسیج حضور فعال دارد، چه کسی می‌تواند بعد از ۳۰ سال تجربه موفق بسیج را زیر سوال ببرد؟

امیرخانی اعلام کرد: بسیج نیاز به روحیه ایثار و شهادت طلبی دارد، بسیجی‌ها باید الگو باشند وبا فکر و عمل و همت مجاهدانه کشتی این انقلاب را با هدایت رهبری پیش ببرند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان