۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۱و نیم میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به محمدیه تعلق گرفت
کد خبر: ۳۳۲۱۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۵ ساعت: ۱۳:۲ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار قزوین:

۱۱و نیم میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به محمدیه تعلق گرفت

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: در ۸ماه ابتدایی سال جاری ۱۱ و نیم میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به شهرداری محمدیه تعلق گرفت.

۱۱و نیم میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به محمدیه تعلق گرفت
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ جلسه امضای تفاهم نامه سه جانبه استانداری، شهرداری محمدیه و راه و شهرسازی برای احداث جاده دسترسی ساکنان ناحیه شهری مهرگان به قزوین امروز(دوشنبه) با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز، ایرج زاهدپور مدیرکل دفتر شهری استانداری، مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی، پیرمرادی مدیرکل دفتر فنی استانداری، مریم نخستین شهردار محمدیه و اعضای شورای شهر روز دوشنبه در شهرداری محمدیه برگزار شد.

علی فرخزاد در این جلسه ابراز کرد: ناحیه شهری مهرگان با ظرفیت ۵۰ هزارنفر به عنوان ناحیه منفصل شهری محمدیه شناخته شده است.

وی افزود: در زمانی که موضوع مسکن مهر آغاز شد این منطقه شاید به عنوان شهر جدید مصوب می‌شد اما به دلیل محدودیت‌ها این موضوع امکانپذیر نبود.

معاون عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: امروز بحث آماده سازی و زیرساخت‌ها در ناحیه شهری مهرگان به شهرداری محمدیه سپرده شد و شهرک مهرگان نمونه خوبی از تعامل شهرداری با دولت است.

وی عنوان کرد: یکی از خواسته‌های جدی مردم بحث جابجایی عوارض مهرگان به قزوین بود که با برگزاری جلسات مختلف و با توجه به اینکه موضوع جابجایی عوارضی وجود نداشت این موضوع بررسی شد و بحث احداث جاده ای جدید مطرح گردید.

فرخزاد گفت: هم اکنون ۵کیلومتر طول مسیر و ۱۵ میلیاردتومان هزینه پروژه احداث جاده جدید مهرگان به قزوین است که ساخت این جاده طی ۱۸ ماهه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: حداقل تملکاتی که باید در مسیر احداث این جاده انجام بگیرد توسط اداره کل راه و شهرسازی قزوین و شهرداری محمدیه و استانداری مطابق تفاهم نامه‌هایی انجام می‌گیرد.

این مسئول بیان کرد: تامین مالی این پروژه از اراضی ذخیره مهرگان که در اختیار راه و شهرسازی قرار دارد انجام می‌گیرد که حق الزحمه پیمانکار پرداخت خواهدشد و شهرداری به عنوان مجری این پروژه تعریف شده است.
  
وی تاکید کرد: امیدواریم با اجرای این پروژه رضایتمندی برای مردم رقم بخورد و با انتخاب پیمانکار ذی الصلاح این پروژه به خوبی آغاز به کار کند.

معاون عمرانی استاندار قزوین اعلام کرد: در ۸ماه ابتدایی سال جاری ۱۱ و نیم میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به شهرداری محمدیه تعلق گرفت و در سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان برای شهر محمدیه اختصاص یافته است.

وی در پایان از اقدامات خوب شهرداری محمدیه در بحث مناسب سازی شهری برای معلولان و جانبازان است قدردانی کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان