۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین باند سارقان مامورنما در قزوین متلاشی شد
کد خبر: ۳۳۲۱۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۴ ساعت: ۹:۷ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان:

باند سارقان مامورنما در قزوین متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند سارقان تحت عنوان مامور خبر داد.

باند سارقان مامورنما در قزوین متلاشی شد
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت تحت عنوان مامور در سطح استان قزوین که موجب جو ناامنی و ایجاد بدبینی شده بود، کارگروه ویژه ای متشکل از پلیس آگاهی استان و شهرستان البرز تشکیل که شناسایی و دستگیری سارقان تحت عنوان مامور در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: در تحقیقات فنی پلیسی هویت 3 سارق در استان" البرز" که تحت تعقیب استان‌های "همدان" و "اصفهان " نیز بود شناسایی شد.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی با شناسایی محل اختفای سارقان در شهرستان "نظر آباد" و "هشتگرد"استان البرز در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری 3 نفز از سارقان شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی در بازجوئی فنی ماموران ابتدا منکر بزه انتسابی بودند ولی در مواجهه با شاکیان پرونده و مدارک و مستندات بدست آمده به عمل مجرمانه خود و اخاذی از شهروندان به تعداد 12 فقره تحت عنوان مامور پلیس در شهرستان های قزوین ، آبیک و البرز اعتراف کردند.

محمودی اذعان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان درخواست کرد: در صورتی که فردی یا افرادی با عنوان مامور نیروی انتظامی درخواستی داشتند، از آنها تقاضای کارت شناسایی و حکم ماموریت کرده و در صورت عدم ارائه کارت شناسایی و حکم ماموریت، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان