۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین خدمت‌رسانی ۳۰ گروه جهادی در مناطق کم‌برخوردار و محروم
کد خبر: ۳۳۲۱۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۳ ساعت: ۱۴:۳۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده ناحیه بسیج امام سجاد(ع) اعلام کرد:

خدمت‌رسانی ۳۰ گروه جهادی در مناطق کم‌برخوردار و محروم

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: ۳۰ گروه جهادی توسط بسیجیان این ناحیه در مناطق کم برخوردار و محروم الموت، طارم و سطح شهرستان قزوین جهت رفاه حال مردم و خدمت رسانی مشغول به خدمت رسانی هستند.

خدمت‌رسانی ۳۰ گروه جهادی در مناطق کم‌برخوردار و محروم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ مهدی صادق‌پور در جمع مردم و بسیجیان شهر اقبالیه با تبریک هفته بسیج و وحدت اظهار کرد: بسیج بازوی قدرتمندی است که امام راحل با بصیرت بی مثال خود مسئله آن روز انقلاب و اکنون آن را درک کرده و با تشکیل این نهاد مقدس دوام انقلاب اسلامی را تضمین کرده است.

وی حضور بسیج در تمام صحنه‌ها را به موقع و قدرتمند دانست و افزود: اگر حضور بسیج نبود توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی خنثی نمی شد.

صادق پور به بیانات ارزشمند و حکیمانه‌ رهبری معظم انقلاب در زمینه‌ بسیج و بسیجیان اشاره نمود و تاکید کرد: با توجه به موقعیت و عملکرد بسیج در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به این نهاد مقدس انجام می‌دهد که بر یکایک بسیجیان عزیز فرض است که با هوشیاری و افزایش آگاهی و بصیرت خود بتوانند نقشه‌های دشمن مستکبر ملعون را در ریشه بخشکانند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین بیان کرد: امروزه بسیج در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی بسیار خوبی دارد که از جمله آن می‌توان خدمت رسانی به محرومین از طریق اردو‌های جهادی، عرصه‌های امنیتی و دفاعی، اجرای گشت‌های محله محور و برقرای امنیت پایدار، ایجاد اشتغال، خدمات پزشکی و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

این مسوول گفت: در برنامه‌های هفته بسیج سه محور اساسی، نقش مقاومت در اقتدار ایران، نقش جوانان در اقتدار انقلاب و اعتلا و نقش آفرینی بسیج را لحاظ کردیم که در این زمینه به نقش جوانان و کار سپردن به آنها در جمهوری اسلامی ایران و جوانگرایی نهادینه می شود.

وی افزود: در بحث اعتلای بسیج، سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین آمادگی دارد تا در همه زمینه‌های خدماتی، عمرانی با دولت همکاری کند تا مشکلات رفاهی مردم حل شود.

صادق پور عنوان کرد: ۳۰ گروه جهادی توسط بسیجیان این ناحیه در مناطق کم برخوردار و محروم الموت، طارم و سطح شهرستان قزوین جهت رفاه حال مردم و خدمت رسانی مشغول به خدمت رسانی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در ادامه به مردم مظلوم یمن اشاره کرد و گفت: ملت شریف و مظلوم یمن که با هجمه های ناجوانمردانه رژیم آل سعود تروریسم پرور که عزت و سعادت خود را در ظلت و خواری مردم شریف یمن می بیند با تحریک و حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی، کشتار و قتل عام زنان، مردان و کودکان، بار دیگر چهره زشت و کریه استکبار ایادی آن رخ کرد و رژیم آل سعود که ماهیت وابسته خود را زیر پوشش حرمین شریفین پنهان کرده بود با کشتار مردم مسلمان یمن دشمنی خود با مسلمانان را به نمایش گذاشتند.

وی در پایان گفت: قطعا مردم مظلوم یمن با مقاومت و صبر و تحمل، نصرت و پیروزی را بدست خواهد آورد و خواری و ذلت از آن رژیم آل سعود متجاوز خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان