۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برداشت سالانه ۱۴میلیاردتومان شن و ماسه از معدن کبریت‌میان
کد خبر: ۳۳۲۱۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۳۰ ساعت: ۱۵:۴ ↗ لینک کوتاه

شهردار الوند خبرداد:

برداشت سالانه ۱۴میلیاردتومان شن و ماسه از معدن کبریت‌میان

شهردار الوند گفت: پیگیری‌های مختلف از استانداری، شورای معاونین و شورای معدن در منطقه کبریت میان معدنی به شهرداری الوند تعلق گرفته که سالانه می‌توان چهارده میلیارد تومان از این معدن برداشت کرد.

برداشت سالانه ۱۴میلیاردتومان شن و ماسه از معدن کبریت‌میان
جعفر جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: درآمد شهرداری‌ها امروز به چالش کشیده شده است و به سختی بودجه شهرداری‌ها تامین می‌شود.

وی افزود: شهرداری الوند در این شرایط با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و درحال ارائه خدمات به مردم شهر الوند است.

شهردار الوند اذعان کرد: در گذشته یک درصد از فروش کارخانجات شهرصنعتی البرز به حساب شهرداری الوند واریز می‌شد، با توجه به اینکه شهرداری الوند جزو هشت شهرداری پردرآمد کشور بود که با تغییر رویه عوارضی، حق شهرداری الوند در این رویه ضایع شد و ما نسبت به تغییر این رویه اعتراض داریم و این رویه باعث شده درآمد شهرداری‌ها به حداقل برسد.

وی اذعان کرد: با شرایط و بدهکاری‌هایی که شهرداری الوند دارد به این فکر افتادیم که با تامین مالی بتوانیم کمی از این بدهکاری‌ها را رفع کنیم.

این مسئول بیان کرد: در تلاش هستیم در شهرداری الوند روش‌های جدید درآمدزایی را ایجاد کنیم و با پیگیری‌های مختلف بتوانیم هم اشتغال‌زایی کنیم و درآمدزایی برای شهرداری شهر الوند داشته باشیم.

وی کرد: با توجه به اینکه پروژه‌های عمرانی ما احتیاج به مخروط کوهی دارد شهرداری الوند تصمیم گرفت که با یافتن معدن بتواند عمده مشکل پروژه‌های عمرانی که مواد اولیه است، را رفع کند.

شهردار الوند گفت: شهرداری الوند در احداث کمربندی‌های شمالی و جنوبی، غربی و شرقی احتیاج به مخروط برای زیرسازی این پروژه‌ها دارد که فقط در کمربندی شمالی هفتصد هزار تن مخروط نیازمندیم که مبلغ احداث آن چهارده میلیارد است.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های مختلف از استانداری، شورای معاونین و شورای معدن در منطقه کبریت میان معدنی به شهرداری الوند تعلق گرفته که سالانه می‌توان 14میلیاردتومان شن و ماسه از این معدن برداشت کرد.

این مسئول در پایان ابراز کرد: در این معدن روزانه بیست کامیون در حال برداشت است که همین باعث اشتغال‌زایی شده است و چند دستگاه بولدوزر و لودر در این معدن مشغول به کار هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان