۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۷هزار جلد کتاب بین کانون‌های مساجد قزوین توزیع می‌شود
کد خبر: ۳۳۲۰۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۹ ساعت: ۸:۵۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان:

۷هزار جلد کتاب بین کانون‌های مساجد قزوین توزیع می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با اشاره به اجرای طرح «حال خوش خواندن» از توزیع ۷ هزار جلد کتاب در قالب این طرح در بین کانون‌های مساجد این استان خبر داد.

 ۷هزار جلد کتاب بین کانون‌های مساجد قزوین توزیع می‌شود
حجت الاسلام علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین بیان کرد: یکی از اقدامات کانون‌های مساجد در حوزه کتاب و کتابخانه است که 128 کتابخانه در کانون‌های مساجد استان قزوین فعالیت دارند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: به مناسبت هفته کتاب هر سال کتاب‌هایی با موضوعات مختلف در سطح کانون‌های دارای کتابخانه توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: به مناسبت بیست و ششمین هفته کتاب در سال جاری همزمان با سراسر کشور و در قالب طرح «حال خوش خواندن» در بین کانون‌های استان، کتاب توزیع می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: بر این اساس تعداد 7 هزار جلد کتاب با موضوعات مذهبی، اجتماعی، فرهنگی، تاریخی در بین کانون‌های دارای کتابخانه مخزن دار و باز استان توزیع می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین به مناسبت 18 اسفند، سالروز تأسیس کانون‌های مساجد هم حدود 2 هزار جلد کتاب به کانون‌های استان اهدا می‌شود.

رمضانی یادآور شد: امیدواریم با اقدامات این چنینی و برگزاری برنامه‌های مختلفی نظیر مسابقه کتابخوانی شاهد ارتقا سطح مطالعه در بین قشر جوان و نوجوان باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان