۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تجمع بزرگ بسیجیان در استان قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۲۰۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۸ ساعت: ۱۳:۴۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین:

تجمع بزرگ بسیجیان در استان قزوین برگزار می‌شود

فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین گفت: تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذرماه با سخنرانی سردار اثباتی از ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس اداره عملیات روانی برگزار خواهد شد.

تجمع بزرگ بسیجیان در استان قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حجت الاسلام علی معبودی امروز(دوشنبه) در دیدار کارکنان سپاه استان قزوین با نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: به همت همه متولیان امر کنگره عظیم و گرانسنگ سه هزار شهید استان قزوین در امنیت کامل و در معنویت ستودنی برگزار شد و افتخار دیگری بر برگ افتخارات استان قزوین افزوده شد. 

وی افزود: کنگره ای که با ارشادات امام جمعه محترم قزوین و زحمات همه مسئولان جای شکر دارد و قطعا آثار و برکات این حرکت فرهنگی سالیان سال باقی می‌ماند و این حرمت فرهنگی باید توسط صاحبان فکر و اندیشه برای انتقال فرهنگ و ایًار و شهادت به نسل آینده استفاده کنند. 

این مسئول بیان کرد: این کنگره باعث مباهات استان قزوین بود و میزبان اصلی این کنگره خود شهیدان بودند، از نماینده ولی‌فقیه که راهنمای همه مسئولان در این کنگره بود، قدردانی می‌کنیم این کنگره صدقه جاریه برای همه ما بود. 

وی با اشاره به آغاز هفته بسیج بیان کرد: بسیج جزو اندیشه‌های ناب امام راحل بود، در زمان شکل گیری بسیج کسی گمان نمی‌کرد این نهاد یک شجره طیبه و نهاد قدرتمندی تبدیل شود.  

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین ابراز کرد: امسال در شرایطی هفته بسبج را آغاز می‌کنیم که دشمنی استکبار جهانی روشن‌تر و آشکارتر شده و آنها با هدف گرسنه نگه داشتن ملت ایران تحریم‌های جدیدی را آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها ملت ایران مانند گذشته عزت و اقتدار را برای ما و ذلت را برای دشمن رقم می‌زند.

این مسئول ابراز کرد: شعار امسال هفته بسیج، "بسیج مظهر ایستادگی و پیشرفت و وحدت و خدمت" است و برنامه‌های این هفته از فردا آغاز می‌شود و تا ۵ آذر ادامه دارد.  

وی عنوان کرد: بسیج همیشه خود را باولایت و سرباز ولی فقیه می‌داند و ما براساس خط مشی ولایت حرکت می‌کنیم.  

معبودی در پایان گفت: امروز بسیج نیازمند بصیرت بیشتری است و از سوی دیگر خدمات بسیج باید اطلاع رسانی شود؛ البته بسیج با گمنامی انس بیشتری دارد و هدف ما خدمات خالصانه به مردم و انقلاب است تا در ۴۰ سالگی انقلاب شکوه و عظمت نظام را به رخ دشمن بکشانیم.

در ادامه این جلسه سرهنگ داود بهرامی اذعان کرد: فلسفه بسیج حمایت همه جانبه از انقلاب و دستاوردهای آن است. 

وی افزود: کنگره شهدا همایش فرهنگی و معنوی بزرگی بود که روح معنویت را به استان انتقال داد، شهدا پیام ایثار و شهادت را به ما می‌رسانند و بسیج هم در راستای همین اهداف در حال تلاش است.

فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین ابراز کرد: ۶۰برنامه برای هفته بسیج برنامه ریزی شده که اهم برنامه‌های این ایام دیدار با نماینده ولی فقیه است که به گونه ای بیعت با رهبری است.
 

وی افزود: غبارروبی مزار شهداست دومین برنامه این هفته است که پنج شنبه هفته جاری با حضور بسیجیان برگزار خواهد شد، همچنین حضور بسیجیان در نمازجمعه را خواهیم داشت.

بهرامی در پایان گفت: تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذرماه با سخنرانی سردار اثباتی از ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس اداره عملیات روانی و مقابله با جنگ نرم برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان