۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین مسابقه کتابخوانی «خانواده و حقوق فرزندان از منظر قرآن» برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۲۰۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۸ ساعت: ۱۲:۴۸ ↗ لینک کوتاه

در استان قزوین؛

مسابقه کتابخوانی «خانواده و حقوق فرزندان از منظر قرآن» برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی «خانواده و حقوق فرزندان از منظر قرآن و احادیث» به مناسبت هفته کتاب خبر داد.

مسابقه کتابخوانی «خانواده و حقوق فرزندان از منظر قرآن» برگزار می‌شود
حجت الاسلام علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین بیان کرد: با توجه به اهمیت مطالعه و لزوم ترویج این امر در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان و به مناسبت هفته کتاب، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری استان قزوین مسابقه کتابخوانی «خانواده و حقوق فرزندان از منظر قرآن و احادیث» را برگزار می‌کند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این مسابقه کتابخوانی ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان است و اعضای کانون‌ها می‌توانند با تهیه این کتاب و سوالات آن که در کانال دبیرخانه کانون‌های مساجد قزوین قرار داده شده است، نسبت به شرکت در این مسابقه اقدام کنند.

وی عنوان کرد: شرکت کنندگان تا چهارم آذر ماه سال جاری مصادف با میلاد پیامبر گرامی اسلام فرصت دارند تا پاسخ‌های صحیح را به صورت یک شماره 10 رقمی (از چپ به راست) همراه با نام شهرستان به شماره 10008940281 پیامک کنند که به پنج نفر برتر در این مسابقه کارت هدیه 2 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: کتاب«خانواده و حقوق فرزندان از منظر قرآن و احادیث» تألیف سید حسین سجادی بافقی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است که اهمیت ازدواج و تشکیل خانواده در اسلام، خلقت انسان، ابعاد وجودی و مراحل رشد وی، کودک هدیه الهی و حقوق کودکان از جمله مواردی است که در این کتاب به آن اشاره شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان