۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حتی یک عملیات مخفی «عماد مغنیه» در دنیا کشف نشد/زنی که فرزندانش را در عروس خاور‌میانه مجاهد تربیت کرد
کد خبر: ۳۳۲۰۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۸ ساعت: ۱۱:۹ ↗ لینک کوتاه

سردار عروج در مراسم اربعین مادر شهیدان مغنیه:

حتی یک عملیات مخفی «عماد مغنیه» در دنیا کشف نشد/زنی که فرزندانش را در عروس خاور‌میانه مجاهد تربیت کرد

سردار عروج گفت: عماد مغنیه وقتی می‌خواست در مورد شخصیت مادرش با من صحبت کند می‌گفت: او زنی است که در عروس خاورمیانه با آن مختصات‌اش ما را در این مسیر تربیت کرد.

حتی یک عملیات مخفی «عماد مغنیه» در دنیا کشف نشد/زنی که فرزندانش را در عروس خاور‌میانه مجاهد تربیت کرد
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر  صبح قزوین ، مراسم پاس داشت اربعین مادر شهیدان عماد، جهاد و فوادمغنیه و مادر بزرگ جهاد مغنیه روز گذشته با حضور حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، سردار عروج مشاور فرماندهی کل سپاه، ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران برگزار شد.

حتی یک عملیات مخفی «عماد مغنیه» در دنیا کشف نشد/زنی که فرزندانش را در عروس خاور‌میانه مجاهد تربیت کرد

در این مراسم که خبرگزاری فارس میزبانی آن را بر عهده داشت مستندی منتشر نشده از زندگی شهید مغنیهپخش شد و سردار عروج دقایقی به سخنرانی پرداخت. 

وی با اشاره به بیش از سه دهه دوستی با حاج رضوان و خانواده‌اش گفت: عماد مغنیه وقتی می‌خواست در مورد شخصیت مادرش با من صحبت کند می‌گفت: او زنی است که در عروس خاورمیانه با آن مختصاتی که داشت ما را در این مسیر تربیت کرد. 

مشاور فرماندهی کل سپاه افزود: زمانی که ارتباط با خانواده مغنیه نزدیک تر شد شخصیت این بانو را بیشتر درک کردم. ایشان زنی مجاهد بود که فرزندانش را در راه مجاهدت برای اسلام تربیت کرد. 

سردار عروج به ذکر خاطراتی از شهید مغنیه پرداخت و گفت: زمانی که فرزند او جهاد می‌خواست متولد شود حاج عماد از من خواست فردی را به او معرفی کنم که در تمام عمر نماز صبحش نه تنها قضا نشده باشد بلکه اول وقت نیز خوانده باشد. من چنین کسی را سراغ داشتم و آوردم در گوش شهید جهاد مغنیه اذان خواند و بعدها نیز خود او شهید شد. 

وی بیان داشت: خیلی سخت است طوری نیروهایت را آماده کنی که وقت عملیات از هر نظر آماده باشند و تو هم نتوانی چیزی را بروز دهی و بی ادعا کارت را کنی. حاج عماد بیش از ۲۵ سال زندگی مخفی داشت و حتی یک عملیات مخفی‌اش در دنیا کشف نشد.

در ادامه این مراسم محسن توسلی یکی از خوانندگان کشورمان نیز اثر جدیدش در خصوص مادر حزب الله را برای حضار اجرا کرد. 

انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان