۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین فلسفه اجلاسیه شهدا تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت است/ وجود ۳۰۰شهید دانش‌آموز در قزوین
کد خبر: ۳۳۱۸۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۱ ساعت: ۹:۲۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

فلسفه اجلاسیه شهدا تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت است/ وجود ۳۰۰شهید دانش‌آموز در قزوین

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) گفت: یکی از ویژگی‌های برگزاری کنگره ۳هزار شهید استان قزوین آن است که از حداکثر ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌های مدیریتی استان قزوین استفاده شده و در دستور کار قرار گرفته است.

 فلسفه اجلاسیه شهدا تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت است/ وجود ۳۰۰شهید دانش‌آموز در قزوین
سردار محمد شاهرخی در حاشیه برگزاری کنگره 3هزار شهید قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ اظهار کرد: تلاش و مجاهدت‌های بسیاری در انجام این امر بزرگ الهی صورت گرفت تا این گنجینه ارزشمند جمع آوری و به فراموشی سپرده نشود.

وی بیان کرد: اکنون مجموعه ای مرجع و مستند آماده شده است تا در اختیار اندیشمندان، علاقه‌مندان و پژوهشگران دفاع مقدس قرار گیرد تا مانند دیگر حوادث تاریخی گذشته ما تحریف و یا به فراموشی سپرده نشود.

این مسئول ابراز کرد: به لطف خداوند و همکاری تمامی اقشار جامعه این حادثه تاریخی دچار این سرنوشت نخواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برگزاری کنگره 3هزار شهید استان قزوین آن است که از حداکثر ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌های مدیریتی استان قزوین استفاده شده و در دستور کار قرار گرفته است.

شاهرخی با اشاره به فرهنگ دفاع مقدس عنوان کرد: انسجام، وحدت و همدلی که برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است با برگزاری این اجلاسیه و فراهم شدن مقدمات آن انجام شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر قزوین ابراز کرد: به لطف خداوند اولین اجلاسیه ویژه قشر فرهیخته و اثرگذار جامعه برگزار و با استقبال چشمگیری مواجه شد و گفتنی است که نام 58شهید فرهنگی و 300شهید دانش‌آموز در کارنامه شهدای استان قزوین به ثبت رسیده است.

وی اعلام کرد: اجلاسیه دانش آموزان امروز 21آبان ماه با حضور دانش آموزان دبیرستانی برگزار خواهد شد و همچنین اجلاسیه جامعه مهم و تعیین‌کننده سعادت کشور یعنی جامعه بانوان در روز 22آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در روز 23ابان ماه و چهارمین روز از برگزاری این کنگره میزبان اساتید و دانشجویان هستیم و گفتنی است که در روز پایانی کنگره 3هزار شهید قزوین تمامی اقشار جامعه می‌توانند بصورت فراگیر در این اجلاسیه شرکت کنند.

شاهرخی اذعان کرد: امیدوار هستیم با دعای خیر شهدا شاهد اقدامی تعیین کننده، اثرگذار و با ماندگاری بالا باشیم و نیز شروعی باشد برای استفاده از این گنجینه‌ی فراهم شده.

وی گفت: فلسفه اصلی برگزاری این برنامه‌ها ترویج و تمسک به سیره‌ی شهداست و با یاری خداوند و عمل و باور ما می‌توانیم با تمسک به این سیره در برابر مشکلات اجتماعی، اقتصادی و هرگونه چالش به وجود آمده مقاومت کنیم.

شاهرخی در پایان ابراز کرد: امیدوار هستیم در تمامی عرصه مانند صنعت هسته‌ای و موشکی پیشرفت داشته باشیم تا کشوری پیشرفته و آباد، با مردمانی در رفاه و امنیت داشته باشیم.
انتهای پیام /3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان